Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvalla lastenkengät

Vierailija
31.08.2010 |

Saako mistään n.10-15euron kävelykenkiä 1,5veelle? Sen takia tuon hintasen kun ne menee vaan tämän syksyn.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista. Sieltä ainakin ite oon löytänyt halpoja kenkiä muksuille.

Vierailija
2/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä on vielä tärkeää ja toki aina on tärkeää olla hyvät ja kunnolliset UUDET kengät. Lapselle joka ei kävele asia on eri, mutta kävelevälle pitää olla kunnolliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset tukevat ja oikeasta kohtaa taipuvat kengät on lapsen tärkeimpiä asioista. Kaikki lapsen tarvikkeet menee vain vähän. Ehkä voisit säästää jossain muissa asioissa?

Vierailija
4/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kengät ovat tärkeitä lapsen jalan kehitykselle. Säästä jossain muussa. Meilläkin oli eilen lapsella puistossa 2 euron aika hirveä kirppishaalari, mutta jalassa 65 euron kengät.

Mä yritän hankkia lapselle lähes kaiken muun halvalla, mutta ainakin ykköskengät hankin kunnolliset. Vähän käytettävät varakengät voin ostaa huonommat, mutta varsinaisissa käyttökengissä en tingi.

Vierailija
5/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkiä koossa 21-23

Vierailija
6/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei 10-15€ kengät voisi olla hyvät?

Miksi ostaisin 60€ Goretexit muutamaksi kuukaudeksi, kun jälleenmyyntiarvo on mitätön?

Neuvolastahan saa sen kengänosto-opaslappusen, tärkeintä kai suora lesti ja tukevuus.

Mutta lapsilla kun on hyvä markkinoida aina sitä "parasta" ja kalleinta.

Tosiaan marketeista saa hyviä kenkiä, Prisma, Citymarket? Ei tosin ole niitä Ecco-merkkikenkiä.

Vierailija
7/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä muista syytä :-) KAi se oli jotain,e ttä ne ei vielä niin paljon kulu tms.

Vierailija
8/12 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jalka ei kasvanut kesän aikana 3 numeroa. Ja mulle taas aina opetettu ettei lapselle laiteta vanhoja kenkiä. Jokainen astuu jalan tavallaan ja siitä niitä lenkkajalkoja tulee kun joutuu toisten linttaan astuneilla kengillä kävelee.

Toki jokainen tyylillään. En myöskään osta esim ulkovaatteita käytettynä vaan uutena. Jotain sisävaatetta ostan kirpparilta, mutta aika harvoin löydän edes silmää miellyttävää. Saati ne lintallaan olevat kengät joita jotkut sitten hamstraa.

Vierailija
9/12 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on tenavan muutaman kuukauden käytön jäljiltä ihan lintallansa? :O

Mulla itellänikään oo kengät lintallaan, vaikka olen käyttänyt joitain jo useamman vuoden!

Vierailija
10/12 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on tenavan muutaman kuukauden käytön jäljiltä ihan lintallansa? :O

Mulla itellänikään oo kengät lintallaan, vaikka olen käyttänyt joitain jo useamman vuoden!

mutta kyllä harmittaa kun 4v on saanut 65e nahkalenkkarit kesässä kantapään alta puhki. eikä olleet edes ainoat kengät joita käytti. ei meille enää sitä merkkiä!

eli ei se merkkikään ole mikään tae kestävyydestä. järkeä saa käyttää ja edullisempiakin löytyy varmasti kunnollisisa.

itse kierrätän myös ehjät ja vähälle käytölle jääneet kengät kyllä pienemmille.

ja vaikka yleensä panostan ihan kunnollisiin (kalliisiin) kenkiin niin kyllä meillä oli tänä kesänä kovimmalla käytöllä prisman 10e sandaalit.

Vierailija
11/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kolmet sandaalit ja kahdet kävelykengät (jos ois ollut kylmempi kesä niin niitäkin ois varmaan tarvinnut kolmet), koska toukokuussa jalkaan mahtui vielä nro 18 kengät ja nyt syyskengät on jo kokoa 22 eikä oo yhtään liian isot (normaali käynti ja kasvunvara löytyy sentään)

Ostatteko te sitten pienille niin hervottoman isoja kenkiä, että menee monta kuukautta vai pistättekö ihan oikeasti satoja euroja vuodessa pelkästään kenkiin, jotka tuurilla mahtuu kuukauden jalkaan??? Meillä onneks on jäänyt sisaruksilta monenkokoista kenkää, mistä voi sovitella sopivat jalkaan... Ihan laadukkaita ja tukevia kenkiä kuitenkin ovat mielestäni, vaikka yhdetkään ei taatusti ole maksanut yli 30€

Alennusmyynneistä ostelen kenkiä. Pojalle ostin just Vikingin goret 35€, mutta ne varmaan meneekin koko talven kun ei 4-vuotiaan räpylä enää ihan niin hurjasti kasva...

Vierailija
12/12 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adifit pohjalla. Menee siis kun jalan koko 23-24, hinta lenkkareille olisi 5e. JKL.