Kuunteleeko kukaan muu KANTRIA?
Itse tykkään kantrista, bluegrassista + cajun musasta. Kuuntelen lisäksi irkkua.
Kommentit (15)
mut lähinnä uudempaa kantria, Tim McGrawta, Clay Walkeria, Alan Jacksonia, Garth Brooksia, George Straitia... myös tykkään Trisha Yearwoodista.. ja lukuisista muista :D
Vanha, tyyliin Willie Nelson ja kumppanit, en tykkää, vaikkakin arvostan työtänsä.
Bluegrassia en voi kestää :D
Kuuntelen myös metallia
mut country on lähellä sydäntä, kiitos erään ihanan miehen menneisyydestä
Mun lemppari tänään
Ja mun ykkössuosikki on edelleenkin Alan Jackson. Muita lemppareitani on Chris LeDoux, Toby Keith, Brad Paisley, Martina McBride, Sara Evans, Allison Kraus, Garth Brooks, Trace Adkins, Nightriders, Dallas Wayne jne.
Mutta tykkään myös Hank Williamsista sekä Johnny Cashista. Eli kuuntelen kyllä myös vanhempaakin kantria.
Bluegrass on muuten sellainen kantrin muoto, että siitä joko tykkää tai ei.
Itse harrastan myös kantritanssia (aloitin 10 vuotta sitten) ja Bluegrass festareilla tulee käytyä joka kesä.
Tykkään kulkea kesät talvet bootseissa (mulla ei edes ole muita kenkiä tai no, okei, löytyy multa yhdet sandaalit kesää varten..). Ja stetsoneita löytyy myös.
Mies on samanlainen kuin mä eli meidän huushollissa kuunnellaan oikeastaan pelkästään kantria sekä irkkua (ja lasten lauluja).
ap
yhden kantribiisin on kuullut ne kaikki.
En ymmärrä miksi juuri amerikkalaiset ovat niin kovin tykästyneitä kantriin.
Muita suosikkejani on Allun Livin on, Bradin Whiskey lullaby ja Hankin Jambalaya sekä LeDouxin Billy the kid.
Noi kaikki löytyy Youtubesta.
ap
uudempi country on aika vaihtelevaa ja kuunnellaan sitä esim. Kanadassa ja Australiassakin paljon.
ja big and rich
zach brown band myös
Luke bryan
Montgomery gentry
Ja monta monta muuta
yhden kantribiisin on kuullut ne kaikki. En ymmärrä miksi juuri amerikkalaiset ovat niin kovin tykästyneitä kantriin.
Kannattais ihan tosissaan kuunnella enemmänkin niitä biisejä eikä vaan sitä yhtä..
Ja miksikö jenkit tykkää kyseisestä musasta. Olisko syynä se, että kantri on just amerikkalaista musaa?
Blake on kanssa yks suosikkejani, samoin kuin Kenny Chesney ja Wayden Hayes.
ap
yhden kantribiisin on kuullut ne kaikki.
En ymmärrä miksi juuri amerikkalaiset ovat niin kovin tykästyneitä kantriin.
yksi