Helppo leipomus töihin, jonka saisin kuljetettua pyörällä sinne?
Noin 30 annosta pitäisi saada vietyä. Mokkapaloja olisi niin helppo tehdä, mutta miten sen kuljetuksen kanssa...? Leipomosta en tilaa kun haluan tehdä itse, vaikka ei olekaan ihmeellisempää jauhopeukkua :)
Kommentit (9)
Parhaassa tapauksessa ostat vielä pakastekorvapuustit, jotka vain käytät työpaikan uunissa ja tarjoat uunituoreina!
nyt voisin jotain muuta ja nimenomaan omatekemää. Mietin kyllä tuota isoissa rasioissa viemistä, mutta mahtaako pysyä hyvänä. Paras olisi viedä pellillisenä ja leikata siellä.
ap
ekana mieleen Pirkan pakastepullat, joihin laittaa päälle Omar karkkeja. Tulee hyvän makuisia toffee pullia! Toki nämäkään ei ole ihan itse tehtyjä...
Mutta itse tehdyistä tuo kääretorttu taitaa olla kaikista helpoin kuljettaa pyörällä. Voi viedä pötkönä ja leikata vasta töissä. Kääretortun kun voi tehdä vaikka kaakaojauhoista ja laittaa väliin jotain rahka-kerma-banaani mössöä. Päälle voi laittaa koristeeksi suklaa-kermaa ja suklaarusinoita. Jos suklaasta tykkää. Sen kermavaahdon voi vatkata kotona ja heittää päälle töissä ja rusinat siihen.
ja mielestäni tulee tosi hyvää.
http://www.ruokala.net/resepti/ruis-puolukkakaaretorttu-1
Meillä oli tuossa pari viikko sitten kylässä tuttavia ja puolukoita ei ollutkaan tarpeeksi pakkasessa. Hätäpäissäni sitten muistin kuulleeni kaverilta että tekee jotain kääretrttua johon tulee banaania puolukan kanssa. Laitoin sitten banaania täytteeseen ja mielestäni oli parempaa kun pelkällä puolukalla.
tai joku mehevä suklaakakku (sellaisia "kuivakakkuja" siis). Tai sitten sellainen pellillä tehtävä marjapiirakka. Tai muffinsseja.
Suklainen maustekakku
http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Keittokirja/Hakutulos/Ruok…
- kevytkerman voi korvata maidolla
- muskottipähkinän voi jättää pois
- Raastetun sitruunankuoren voi korvata jauhetulla pomeranssilla.
Helppo tehdä!
Kävin välillä poissa ja täällähän on vaikka mitä listattu! Eiköhän näistä jotain synny, otan muistiin ohjeita joka tapauksessa, tulevaisuutta varten.
Ootte mahtavia :)
ap
Kulkee vaikka tarakalla, kun rullaat sanomalehtirullaa siihen voipaperin ympärille. Sidot tiukasti mutta hellävaraisesti. Leikkaa paloiksi vasta töissä.