Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lusikasta irtoaa metallin makua?

Vierailija
30.08.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varmin raskausoireeni on ollut joka kerta tuo metallin "maistaminen" lusikoissa.

Vierailija
2/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa. Olen raskaana rv 18+3. Enpä tiennytkään, että metallin maku tulee siitä :D aloin jo epäillä, että olisko tää syömäni jäätelö pilalla .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin kaikkea erityistä. Meillä on pitkään pidetty astianpesukoneen tabletteja purkissa samassa kaapissa missä esim. kaakao ja puurohiutaleet. En pysty nyt syömään niitä, koska ne maistuu ja haisee minusta niille pesupillereille. :D Mies ei huomaa mitään. Ongelma tietenkin ratkesi laittamalla pillerit eripaikkaan, mutta en viitti kaakaota poiskaan heittää niin se nyt siellä seisoo..

Vierailija
4/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta!

olen kuullut tuosta metallinmausta suussa, mutta vsata nyt tajusin että voisiko meidän metallinmakuiset lusikat johtua vain raskaudestani. :D

Tosin kaikki lusikat ei maistu, vain sellaiset vanhat/halvat/kuluneet. Olenkin ajatellut, että ne on oikeasti menossa pilalle ja niistä lähteee myrkkyjä..

Vierailija
5/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin heitin pois tässä muutaman vanhan lusikan, jotka oli jo kuluneita ja alkoi maistua metallille. Uudemmat ei maistu. Niin ja en ole aikoihin ollut raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan