Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisen ja suht nätin naisen sinkkukesä.

Vierailija
12.08.2010 |

Eli mulla on E-kupin rinnat ja lisäksi olen aika kaunis nainen ja yh. En ole lihava, vaan hoikka mutta olen huomannut, että fiksut miehet pitävät minua bimbona muotojeni takia, kun taas sitten kaikki idarit ovat kovinkin kiinnostuneista minusta, vaan minä en ENÄÄ heistä!

Miten löydän kunnollisen miehen itselleni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vedät puoleesi tissifettareita ja tavallistenkin kaverien katse harhailee huomaamatta rintavakoon. Itse seurustelin jonkin aikaa erittäin rintavan naisen kanssa, mutta olin jotenkin noviisi rinta-asioissa ja en edes huomannut rintoja. Ajattelin vain, että käveleepä hän ryhdikkäästi! Löytyisikö kaveripiiristäsi mukavaa miestä tai tuttaviesi kautta?

Vierailija
2/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy lattarintainen tavisnainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen fiksu ja haluan juurikin jotain muuta kuin yhden illan suhteita.

Jospa vastaisi jollekin netti-ilmoitukseen ilman kuvaa ja tutustuisi ensin luonteeseen ja muuhun ajatusmaailmaan?

En tunne vapaita potentiaalisia miehiä tällä hetkellä, mutta hali/keskustelupula on aika akuutti:(

ap.

Vierailija
4/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy lattarintainen tavisnainen

Vierailija
5/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta jos kerran olet nainen niin pitäisiköhän sinun irrottautua tuosta tissikeskeisyydestä ja ajatella minäkuuvaasi jotakin muuta kautta?

t. Toinen rintava (F70) nainen (naitu)

Vierailija
6/6 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tottuneet niin miesten rintoihin kohdistamaan huomioon, että määrittävät itseään tissien kautta. Onkin pettymys jos mies ei edes huomioi naisen rintoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme