Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteessa löytää kipinän uudelleen?

Vierailija
30.08.2010 |

Ollaan miehen kanssa etäännytty toisistamme muutaman viime vuoden aikana. Nyt kun muksu on aloittanut tarhassa ja minä olen palannut työelämään, tuntuu että minulla ja miehelläni ei ole enää mitään, että ollaan vaan ja eletään tätä perhe-elämää jossa ainoat keskustelunaiheet on muksun jutut ja töissä tapahtuneet asiat.

Seksikään ei enää suju eikä minua enää edes huvita, aiemmin minä olen ollut se osapuoli joka olisi halunnut seksiä vaikka joka päivä useaan kertaan. Nyt tuntuu ettei voisi vähempää kiinnostaa ja välttelen samaan aikaan nukkumaanmenemistä - mies on siis seksiä pimeässä peiton alla tyyppiä.

Viimeisimmistä rakastelukerroista kolme on päättynyt siihen, että miehellä on lässähtänyt ja se vaivaa minua kovasti. Eilen päätin antaa mahdollisuuden ja oikeasti yrittää. Ja ei hitto, taas lässähti enkä voinut peittää sitä miten pettynyt ja loukkaantunut olin. Mies kyllä huomasi ja oli selvästi itsekin pahoillaan.

Mutta miten tästä eteenpäin? Nyt tuntuu siltä että seksi ja kaikki siihen liittyvä touhu kiinnostaa entistäkin vähemmän. Miten toisen voi löytää uudelleen? Terapiaa? Vai mitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihetta ilman että heti ollaan kriisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä