Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan miestäni ja ei tee mieli.. missä vika?

Vierailija
29.08.2010 |

Mä en vaan halua seksiä vaikka siihen on taas velvollisuudesta kohta suostuttavaz.. mitä teeen? Ja onko mussa mikä vika??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ihmettelin kun ei lapsen saannin jälkeen haluttanut enää ollenkaan. Harrastettiin kyllä seksiä kuukauden päästä synnytyksestä, ja vähintään kerran kuussa siitä eteenpäin eikä se sattunut tai mitään, mutta mua ei vaan ikinä huvittanut. Mies sai tehdä aloitteet.

Mutta sitten kun lopetin imettämisen, kun lapsi oli 1-vuotias, alkoi halutkin pikkuhiljaa palaileen. En ollut tiennyt että imetys vie halut.

Vierailija
2/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä mikä...

Ei tee mieli omaa, eikä vierasta, eikä edes oma-apudelfiiniä. Joku vika jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes imettänyt enää vuoteen... Lapsia on kyllä kolme, joten ollaan me joskus harrastettu sitä seksiäkin XD

Vierailija
4/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. En halua seksiä, mutta haleja, kauniita sanoja,läheisyyttä jne.

En halua siis ketää muutakaan, joten miehessä ei ole vikaa!

Vierailija
5/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä edelleen olen todella kaukana siitä tilanteesta kun lapsia ei vielä ollut eikä niitä vielä edes yritetty... Todella moneen vuoteen en ole vilpittömästi halunnut, vain joko lapsen saadakseni tai pitääkseni miehen tyytyväisenä. Nyt kun en enää imetä ketään, ajatus seksistä ei ole enää suoranaisesti vastenmielinen, mutta silti en oikeasti sitä kyllä halua.

Olen ratkaissut asian niin että tarjoan seksiä aina kun olen oikein hyvällä tuulella, koska silloin se ei tunnut masentavalta vaan ainoastaan siltä kuin haluaisin nähdä vähän vaivaa ilahduttaakseni toista. En kestäisi sitä että mies ruinaisi silloin kun olen jo valmiiksi huonolla tuulella.

Vierailija
6/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä mikä... Ei tee mieli omaa, eikä vierasta, eikä edes oma-apudelfiiniä. Joku vika jossain.

Onko se muka omistuista, että alkaa pitää seksiä jopa likaisenakin, ihan turhana, jopa naurettavana?