Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita Susanna Laineen puhe?

Vierailija
29.08.2010 |

mielestäni se on jotenkin teennäistä, venyyttää ja painottaa luonnottamalla tavalla. Erittäin vastenmielistä kuultavaa. Kaunis nainen, mut puhe on hirveää.

Vappu sentään oli aito.

Jotenkin lisäksi Susanna kopioi/yrittää kopioida Vappua. ARGH.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuren urheilujuhlan tuntua kohkaamisellaan. Susanna yritti saada ihmisiä mukaan laskemaan äänestyksen päätöstä ja itsekin totesi päälle että läskiksi meni.

Vierailija
2/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nuo Talk showt oli mukavaa katseltavaa, nyt ainoastaan tunsin myötähäpeää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä enää vertaa Vappua ja Riitta Väisästä keskenään.

Olen verrannut, vertaan ja tulen vertaamaan jatkossakin. Samanlaista kanamaista vöyhöttämistä. Ja jos mauttomuudesta puhutaan niin... No, sanotaan näin, että VOIDAAN puhua saman päivän aikana molemmissa tapauksissa... :)

-5

Vierailija
4/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonpaljon parempi kuin Vappu!

Ainut mikä häirisee, on se kun jää kuuntelemaan sitä mikkiään..

Hyvä hänestä tulee, antakee aikaa :)

Vierailija
5/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu siellä ja vappu täällä. Naurunräkätystä ja kiljuntaa. Kuluttanut itsensä kohta. En kuuntele Voiceakaan enää, koska olen kyllästynyt.

Marcon kanssa tullut samanlainen ähky, Jaana Pelkonen kanssa. Kun yhdet ja samat ovat jatkuvasti jokapaikassa, se kääntyy heitä itseään vastaan.

Vierailija
6/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sen takia, kun kuunteli korvanapista tulevaa opastusta eikä osannut naamioida sitä kuuntelua.

Vierailija
7/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsi sydämellä sanoa, että studiossa on nyt sama tunnelma kuin edellisinä vuosina? Minulla ei ole mitään Susannaa vastaan, hän on niin nätti ja fiksu mimmi että kateeksi käy. Mutta Vapun saappaat on suuret.

Vierailija
8/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa se ettei Susannasta ole Vapun kenkiin. Mitä tarkoittaa aito? Kyllä se varmaan ihan aito on, mutta kaikkien aito ei ole yhtä karismaattinen ja räiskyvä kuin Vappu. Vappua on kyllä lähes mahdoton korvata tossa ja ennustan ettei tästä tule bb:lle kovin hyvä vuosi. Minusta Susanna on ok, mutta kun edellinen oli noin älyttömän loistava kuin Vappu oli, vertailu menee ihan pakosta miinuksen puolelle.

Vierailija
9/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan Vapun veroinen juontaja ja oli koko ajan jotenkin jäässä ja muutenkin jäljessä...

Me halutaan ihana Vappu takaisin... :)

Vierailija
10/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäh, loppuihan viimein se sekopäinen lippulappusten heittely ja riittaväisäsmäinen sanoissa sekoilu! Joka hiton show päättyi siihen että Vappu räkättää että "ei apua mähän puhun ihan mitä sattuu, nyt on tunnelma niin katossa että eiköhän heitetä nämä lappusetkin sinne, hui hai tilitalitittan" ja sinne läks taas kerran. Huh huijaa.

Vierailija
11/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Susanna Laine on noin tuhat kertaa parempi henkilö juontamaan bb:tä kuin Vappu!

Vierailija
12/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun aika olikin jo ohi, vaikkakin pidän hänestäkin. Itse en ole huomannut mitään matkimista.

Vierailija
13/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä enää vertaa Vappua ja Riitta Väisästä keskenään.

RV on mauton ja tylsä ja tyhmä - ainakin mitä Kymppitonni antaa ymmärtää!

Vappu on hauska, riehakas ja hupsu hyvällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän