kaikki pielessä miehen kanssa, ihan kaikki
mies siis narsisti, muttei väkivaltainen. olen hänelle kuin ilmaa, hän ei tervehdi kun tulee, ei katso silmiin puhuessa, keskeyttää mun puheen aina, haukkuu minua kavereilleen kun olen paikalla, haukkuu minua myös lapsille. Lapsiakaan ei kovin hyvin kohtele :-(
Ero edessä, en jaksa enää.Luvassa todella kovaa riitelyä, mutta ei tässä muukaan auta.
Miten kaksi ihmistä voikin alkaa vihaamaan toisiaan näin paljon? Mihin katosi rakkaus ja oliko sitä edes koskaan? Taisin olla mielenhäiriössä kun tollasen ukon aikoinaan otin, mutta silloin oli kyllä mukava ja ihan hauskakin.
Kommentit (5)
Oletkos lihonut yli 40kg tai muuten muuttunut nalkuttajaksi?
mies on kyllä lihonut...ja nalkuttaa!!!
ap
mistä keksit tuon narsismin? Oletko käynyt psykiatrin puheilla tai onko mies? Voi olla että ette vaan rakasta toisianne enää, ja tuskin sinäkään ihan viaton olet.
tuo lause tarkoittaa?
"kait tiedät, että narsistia ei tajuta, vaikka kävis psykiatrin pakeilla?"
Onhan täälläkin monesti ollut ihmisiä, jotka sanovat käyneensä psykiatrilla sukulaisten kanssa puhumassa jostakusta ja jonka sitten psykiatri on määritellyt narsistiksi? Ei siihen riitä oma mielipide siitä, että mies on kusipää.
mistä keksit tuon narsismin? Oletko käynyt psykiatrin puheilla tai onko mies? Voi olla että ette vaan rakasta toisianne enää, ja tuskin sinäkään ihan viaton olet.