Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kotona, yksin!

Vierailija
29.08.2010 |

Jumpe! Tuntuu tosi hassulta. Esikoinen on kohta vuoden ja olen syntymänsä jälkeen ollut yksin kotona kerran vauvan ollessa 3kk kun minulla oli 40astetta kuumetta. Tai no on mies joskus käynyt kaupassa lapsen kanssa tai muuta vastaavaa hetkellistä, yleensä silloin olen siivonnut.

Ei mitään tekemistä, jännä tunne! On aikaa kuulostella kuopuksen potkujakin mahan läpi. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vakivirassa?

Vierailija
2/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulee 1v2kk ikäeroa. Niin kävi, koska esikoista tehtiin kellon ja mittarin kanssa vuosia. Kun hän oli syntynyt, mietimme että kyllä lapsia saisi tulla enemmänkin, sitten joskus. Ehkäisyä käytettiin vähän niin ja näin, kun ei ollut mitenkään kamala ajatus vaikka tulisi piankin, ja rehellisesti ei uskottu semmoista käyvän. Mutta niin vain ensimmäisestä kierrosta nappasi kakkonen tulemaan, ja hyvä niin.

Nyt pitäisi tulla poika, ja tässä välissä pidetään kyllä taukoa. :D Katsotaan sitten sitä iltatähteä joskus, jos mieli tekee. Ihanaa ylipäätään kun tuli yllättäen eikä tarvinnut tekemällä tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade!

Mä olen ollut yksin kotona... noh, en muista milloin viimeksi. Ehkä pari vuotta sitten, kun olin töissä ja iltavuoroon mennessä jäi aina tunti tai pari luppoaikaa, kun päiväkotiin piti muksut viedä jo syömään, vaikka ite menin vasta myöhemmin töihin...

Pidempään olin 5 vuotta sitten, kun esikoinen oli 2v ja lähti isänsä kanssa mummolaan...

Vierailija
5/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henk koht en tod olisi ikimaailmassa jaksanut lapsia pienellä ikäerolla. Oma lapsi on nyt 2,5v, enkä edelleenkään jaksaisi. Meinas todella mennä ikä ja terveys vuoden valvomisesta. Enkä halua, enen kuin olen vakivirassa, jossa tienaan vähintään n. 2500/kk. ENkä ole varma, haluanko sittenkään, kun oli niin traumaattinen synnytys (halventavat lääkärit, huono hoito) Onneks on 5v ehkäisykapseli just asennettu!

2

Vierailija
6/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tuskin tapahtumaan.. juuri ikinä enää. :D

ap

Vierailija
7/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Esikoinen heräili aivan jatkuvalla syötöllä 8kk ikään asti, sitten onneksi saatiin unet asettumaan. En ehkä itsekään olisi tätä ikäeroa valinnut jos valitsemaan olisin varsin ruvennut. Mutta lapset tulee kun tahtovat, joko vuosien yritämisen jälkeen tai yllättäen.

Tällä hetkellä jaksan tosi hyvin, mutta tämä toinen alkuraskaus yhdistettynä valvottavaan vauvaan oli kyllä hirveä. Ja varmaan kanssa pikkuveljen vauva-aika tulee olemaan raskas, mutta meneehän sekin sitten.

Ei meillä tulot päätä huimaa, mutta toimeen tullaan ihan mukavasti kuitenkin. Ja riemukseni tämän seuraavan lapsen äitiyspäiväraha on suurempi kuin esikoisen, koska 2008 olin työelämässä opiskelujen sijaan. :)

ap