Mitä ajattelet äidistä, jonka ostoskärryissä näet Pirkka hunajamarinoituja brolerinsuikaleita?
Kommentit (16)
kuten itsekin joskus. Yhdeksän kertaa kymmenestä ostan naturellia, jo suolapitoisuudenkin vuoksi, mutta on päiviä kun ei jaksa edes miettiä niiden maustamista. Silloin "kultakana" syntyy kätevästi noista valmissotkuista.
kun tiedän muiden kauppaostoksetkin?! Olisin pettynyt itseeni ja yrittäisin parantaa tapani ja tehdä elämästäni mielenkiintoisempaa etten kokisi tarvetta tuollaiseen käytökseen enää.
Kylvyssä viihtyy hyvin ja potkii menemään. Kun nostetaan pois alkaa huuto. Kylppärin pitäisi olla lämmin, joten tuskin palelee. Missä vika?
kun tiedän muiden kauppaostoksetkin?! Olisin pettynyt itseeni ja yrittäisin parantaa tapani ja tehdä elämästäni mielenkiintoisempaa etten kokisi tarvetta tuollaiseen käytökseen enää.
Silti on hauskaa joskus katsella mitä ihmiset kärryihinsä laittavat. Ei ole kuitenkaan tapana tehdä arvioita ihmisestä sen perusteella. Mutta tarinoita kyllä kehittelen usein ihmisten ympärille, ehkä sen vuoksi, että rakastan kirjoittamista, ja pöytälaatikkokynäilen usein.
Kaupassa käyminen on ällöttävin kotihomma, kai sitä saa jotain hauskuutta kauppareissuille järjestää.
Että oho, miksi tuijotan muiden ostoksia. Tekeekö jotkut sitä oikeasti? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ihmisillä on kärryissään/koreissaan, yleensä ajatukset liikkuu kaupassa omissa asioissa ja niissä hyllyjen antimissa. Ja jos katselee muita ihmisiä, katselee nimen omaan ihmisiä, ei heidän ostoksiaan. Kyyläättekö te siis toisten valintoja? Onko joku tietty kasa tuotteita, joita ei saa mielestänne koskaan ostaa tai ainakin pitäisi ajaa naapurikaupunkiin ettei leimaudu jotenkin?
Ihmisten ympärille on hauska kehitellä tarinoita, ja niitä sitten kirjoituksissani käytän.
Ihmisten valinnat kertovat aina jotain ihmisistä, miksei sellaista saisi tehdä.
Ja esim. joulun aikaan on hauska katsoa, kuinka samanlaiset pöperöt joka kotiin ostetaan. Miksei ympäristöstään saa olla kiinnostunut?
Katselevathan monet sitäkin onko jollain Molon puku vai halpisvaate. En näe tässä mitään sen ihmeellisempää.
tämän ihmisen mielestä ok?
Ihan samahan se on rahoittaako kidutusta, vai laittaako sen kissan sinne mikroon itse.
tämän ihmisen mielestä ok? Ihan samahan se on rahoittaako kidutusta, vai laittaako sen kissan sinne mikroon itse.
No minä kyllä ostan broileria ja kissantappo ym. videoita en katso koskaan.
Enkä ala miettimään niitä eläinparkoja, ihminen on lihansyöjä ja sillä selvä.
En katsele kaupassa toisten ostoksia, tärkeämpääkin tekemistä. =)
voisin samantien miettiä pitäskö sitä ihan ruveta vaikka harrastamaan jotain tai pitäskö ihan mennä terapiaan, jos elämä olis niin helkkarin tylsää...
kurki toisten kärryihin. Mutta jos pitäisi jotain ajatella, niin ajattelisin että onpas kiva, kun perheelle kelpaa suikaleet. Mun ukolle, kun ei kelpaa, vaan täytyy ostaa kokonaisia fileita ja pilkkoa itse. Hänen mielestään suikaleet on paskaa laatua.
minä mietin tällä palstalla käydessäni, olisiko parasta alkaa harrastaa jotain niin ei tarvitsisi tällaiseen roskaan aikaa tuhlata:D
että marinoidun kanan ostaminen kertoo ihmisestä yhtään mitään muuta kuin juuri sen että ostaa marinoitua kanaa.
miksi hän ei mausta lihoja itse. Kaikki kuitenkin varmasti tietää, että ne marinadit on ihan ***.