Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kursseja/neuvontaa saatavilla eroamassa oleville?

Vierailija
29.08.2010 |

Tuntuu että niille on neuvontaa, jotka ovat jo virallisesti eronneet tai sitten niille, joilla on ongelmia parisuhteessa.

Haluaisin erota asiallisesti, mutta tuntuu että kun vaan näenkin mieheni, niin suru, kiukku,pettymys, rakkaus ,väärinymmärrykset saavat minut käyttäytymään aivan ikävästi vaikka tiedän ettei se mitään paremmaksi muuta. Pahentaa vain. Mies haluaa lähteä. Minä en haluaisi että hän lähtisi mutta en voi aikuista ihmistä väkisinkään pitää. Enkä haluakaan. Mutta vaikka järjen tasolla tiedän nämä niin tunne lyö kuitenkin kaiken yli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/5 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroneuvo: http://www.lskl.fi/neuvokeskus/tukea_vanhemmuuteen/paakaupungin_neuvoke…

Lisäksi jotkut tahot järjestävät Fisherin eroseminaareja. Yhteis- ja yksinhuotajien liitosta saa neuvoja ja vertaistukea: http://www.yyl.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman paikkakuntasi Perheasiain neuvottelukeskukset todennäköisesti järjestävät erokursseja. Soita ja ota selvää, heillä on ainakin tietoa lähistöllä järjestettävistä.

Kataja ry järjestää parisuhdeleirejä tms, heiltä voineen myös nettisivuilta saada tietoa eroseminaareista.

On todellakin hienoa, jos voitte erota "laadukkaasti", asiat käsitellen, kuin vain paeta ja lopettaa. Suhde on kestänyt rakentaa usein vuosia. sen lopettaminenkin on, ellei nyt vuosien niin kuitenkin pitkän ajan asia.

Vierailija
4/5 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman paikkakuntasi Perheasiain neuvottelukeskukset todennäköisesti järjestävät erokursseja. Soita ja ota selvää, heillä on ainakin tietoa lähistöllä järjestettävistä.

Kataja ry järjestää parisuhdeleirejä tms, heiltä voineen myös nettisivuilta saada tietoa eroseminaareista.

On todellakin hienoa, jos voitte erota "laadukkaasti", asiat käsitellen, kuin vain paeta ja lopettaa. Suhde on kestänyt rakentaa usein vuosia. sen lopettaminenkin on, ellei nyt vuosien niin kuitenkin pitkän ajan asia.

Hän miettii asiat tykönään. Ehkä juttelee jonkun muun kanssa, keskustelu minun kanssasi saa hänet kuulma lukkoon. Eli luultavasti en tule tietämään mistään mitään.

Olisi kyllä todella hienoa, jos asiat voisi käsitellä kuvaamallasi tavalla...

Tämä hetki on aivan kamala. Eilisen päivän vietin nukkuen. Toivottavasti huominen ja arki eli työt ja koulut, tulisivat nopeasti.

Vielä kuukausi sitten mies sanoi minulle että rakastaa minua ja haluaa tukea minua! Äkkiä se rakkaus loppui.

ap

Vierailija
5/5 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi eroprosessia mennä läpikäymään yksinkin, samoin eroseminaariin voi mennä yksin.

Tosin viimeinen repliikkisi tuosta, miten asiat olivat vasta kk sitten, kuulostaa minusta siltä että teillä on menossa kriisivaihe. Tiedän, että toisten elämästä ei voi tälläisillä palstoilla neuvoa ja tietää, mutta noin yleisohjeena on että kriisin ollessa päällä ei saisi tehdä päätöksiä, vaan ne pitää tehdä vasta kun on selväjärkinen ja kriisivaihe on jo ohi ja tasaantunut se mitä kumpikin osapuoli haluaa.

Tähänkin saanet ohjausta Perheas.kesk.

Jos olet varakas, nopeiten ja itsellesi sopivimmin ajoin toki voit mennä myös yksityiselle perheterapeutille. Niitä kuitenki on "moneen lähtöön" , kannattaisi käytää sellaisia jotka on esim töissä yksit lääkärikeskuksissa tai muuten jonkun vahvistetun terapialuettelon koulutuksen saaneita (esim Therapeia-säätiö)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi