Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein itku tuli:( Ukko osti koon L alkkarit ja ei mun perse niin iso ole

Vierailija
28.08.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän välit siis huonot?

Vierailija
2/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se voinu ostaa xxxl-pökät..:p

Vai onko teillä aikeissa joku ruskaretki..vahingossa anto sulle sen soputeltan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin malleissa koko L ei ole iso. Mulla on koon S ja koon L pikkareita, itse olen kaikki valinnu. Normaalipainoinen.

Vierailija
4/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti lapselle takin, joka ei mahtunut sille päälle viiteen vuoteen...

Vierailija
5/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ei hierrä. Olen 164cm ja 60kg.

Vierailija
6/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itkus menee hukkaan

Hei, ei miehet tajua vaatekokoja ollenkaan! Miun mies on ostanu mulle aina ihan väärän kokosia vaatteita. Oon kokoa xs tai s ja saan kauheita telttoja joka kerta. Tai sitten ihan liian pieniä paitoja, kun kuitenkin omistan b-kupin rinnat... :) Mutta ajatus on aina ollut kaunein ja tärkein.

Vierailija
7/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti lapselle takin, joka ei mahtunut sille päälle viiteen vuoteen...

Mutta oli sopivan kokoinen vasta 5 vuoden päästä.

Vierailija
8/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ostavat liian pientä, tai sitten varmuuden vuoksi ottavat isompaa kokoa, ettei vaan tulisi liian pieniä, ja sitten ne onkin liian isot. Mä olen tästä syystä kieltänyt miestä ostamasta mulle mitään vaatteita ikinä missään olosuhteissa, kun kaappiin alkoi kertyä nimenomaan alusvaatteita, joilla ei tietenkään ole vaihto-oikeutta (saati että miehellä olisi ollut edes kuitti tallella, vaikka vaihto-oikeus olisikin ollut), ja jotka olivat liian suuria.

Vierailija
9/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ostanut liian pienet. Yhyy, mies haluaisi minun olevan noin pieni... ;-D

Vierailija
10/10 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kerran tiedät minkä kokoinen olet ja olet tyytäväinen siihen? Katsopa nyt peilistä ja sano itsellesi että mulla on kaunis peppu. Sen jälkeen pidät sen mielipiteen, etkä välitä muiden sanomisista.

Koska joskushan voi tulla vastaan myös kateellisia ihmisiä jotka arvostelevat saadakseen sun mielen pahoitettua ja jos alat näitä kaikkia miettimään että onko se niin, eihän siitä mitään tule.

Eli arvosta omaa mielipidettäsi eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi