Nyt elän lasten vuoksi tässä avioliitossa, 10 vuoden päästä
olen taas lämpimässä suhteessa... meillä näennäisesti ok liitto, mutta fyysisyys puuttuu. Toki halaamme joskus ja käyttäydymme kauniisti toisiamme kohtaan. Mieheni ei vaan halua seksiä kanssani, enkä jaksa enää monen vuoden jälkeen vonkua. Lapset pieniä vielä. En halua erotakaan, mutta 50v. aion nauttia seksistä parisuhteessa, nyt nautin siitä satunnaisten vanhojen tuttavien kanssa.
Kommentit (7)
Olen ajatellut myös että vielä se aika koittaa meikäläisellekin, että vauhti piisaa sängyssäkin. Joko oman tai jonkun muun miehen kanssa.
Taitaa mies tuodan leivän kotiin ja sä vaan otat materian eli kusetat miestäsi?
Mä en oo koskaan tajunnut sitä, että antaa kelle vaan seksiä saadakseen ja uhraa kaiken, mutta oonkin kai vähän erilainen. Ikää luultavasti samat kuin sulla eli n. 40v.
kyllä se on niin että "antaa kelle vaan" jo siinä vaiheessa.
miksen kelpaa miehelle, kävin terapiassakin. Ja todella seksiä minulla nyt max neljä kertaa vuodessa, mutta nautin niistä tarkoin valituista tilanteista. Ja nautin myös muiden miesten huomiosta työyhteisössä.
Olen kuitenkin summannut, että perheenä olemme hyvä, en halua sitä lähteä rikkomaan. En tiedä, onko miehelläni jopa vakirakastaja. Aikaisemman perusteella epäilen, että hän on vaan sulkenut seksuaalisuuden kokonaan pois. Piirit täällä pienet, joten ihmettelen, jos kykenisi täysin salassa toimimaan. Yhteistä taivalta kohta 10. Mies ei ole koskaan avioliitossa ollut halukas. Ja minä olen aika ok-näköinen nainen:-)
mutta en ole sitä harrastanut pian kuuteen vuoteen. Odotan, että lapseni eivät taatusti siitä kärsisi. Eli olen yh, mutta en osaa ajatellakaan, etä toisin ketään kotiini, nyt.
On meidän elämässä paljon hyvääkin. Nyt nautin eniten ihanan romanttisista ja seksuaalisista unista, joita silloin tällöin näen. Olen iloinen siitä, että olen kyennyt säilyttämään seksuaalisuuden ja itsetuntonikin on nyt ok, kun olen palannut hoitovapailta töihin ja käynyt terapiassa. ap
mä en kyllä odottaisi.