Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomattavasti ylipainoiset äidit eivät rakasta lapsiaan.

Vierailija
28.08.2010 |

Jos rakastaisivat, he haluaisivat pitää itsensä hyvässä kunnossa ja terveenä, että voivat pitää lapsistaan hyvää huolta mahdollisimman pitkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, että sairaalloisen lihava äiti ei myöskään välttämättä jaksa vastata lapsensa tarpeisiin niin hyvin kuin normaalipainoinen. Tästä esimerkkinä oli jokunen vuosi sitten kylpylässä tapaamani lihava nainen, jonka taapero istui lähes koko ajan rattaisssa, valjaissa, koska nainen ei jaksanut juosta taaperon perässä. Kertoi tämän itsekin.

Lapset tietysti myös aina häpeävät lihavia vanhempiaan ja onhan selvää, että epäliikunnallinen elämä ja huonot ruokailutottumukset periytyvät myös lapsille.

Vierailija
2/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap on siis täydellisesti elämäänsä' hallitseva ja neuvoo muita, joille laihdutus on vaikeaa monista eri syistä???

Ps. Suomi kielsi jo kerjäämisen keväällä 2010 ex-pääministerin suulla

- nytkö kielletään lasten tekokin, jos BMI on yli 35- niinkä ap???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap on siis täydellisesti elämäänsä' hallitseva ja neuvoo muita, joille laihdutus on vaikeaa monista eri syistä???

Ps. Suomi kielsi jo kerjäämisen keväällä 2010 ex-pääministerin suulla

- nytkö kielletään lasten tekokin, jos BMI on yli 35- niinkä ap???

Se on sisusta kiinni.

Vierailija
4/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaviin. Vaikkapa tupakoiviin, alkoholin suurkuluttajiin, ylinopeutta ajaviin, irtosuhteita harrastaviin, masentuneisiin, avio-ongelmista kärsiviin..

Vierailija
5/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon nyt ottaa. Minä ylipainoinen keski-ikäinen hoidan ja kasvatan nuoren ja hoikan ihmisen lasta. Yritän laihduttaa ja tiedostan ylipainon haitat terveydelleni, mutta lasten perässä juoksemista ei ole toistaiseksi haitannut nämä kilot.

Vierailija
6/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas joku läskifanaatikko, jolla vähän menee jutut yli...

Vierailija
7/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaviin. Vaikkapa tupakoiviin, alkoholin suurkuluttajiin, ylinopeutta ajaviin, irtosuhteita harrastaviin, masentuneisiin, avio-ongelmista kärsiviin..

Itsehilintää, itsekuria ja kohtuudessa pysymistä, ei sen vaikeampaa.

Vierailija
8/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos ajatellaan, mitä annettavaa äidillä on elämänkokemuksen perusteella lapselleen?

En ole itse ylipainoinen, mutta mielestäni painolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa,onko hyvä äiti vai ei. Sen sijaan henkisellä kypsyydellä, empatiakyvyllä, lapsirakkaudella jne. on sitäkin enemmän.

En puolustele lihavia äitejä, en nuoria, enkä vanhoja, mutta puolustan sitä, että paras äiti on sellainen, joka osaa rakastaa lastaan aidosti ja tunnistaa hänen kulloisetkin tarpeet myös isompana.

Naurattaa sellainen, että vanha äiti ei voi ymmärtää niin hyvin esim. teiniään kuin nuori äiti, joka on joku 35-40 kun lapsi on teini, mutta eihän ne teinit sitä haluakaan. Rakkautta he haluavat, vaikka leikillään naureskelevatkin vanhemman äidin mielipiteitä. Tärkeintä on kuitenkin oikeasti se, että vanhempi osaa olla vanhempi, rakastava sellainen, eikä mikään wannabe- teinix- itsekin.

Vierailija
9/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos ajatellaan, mitä annettavaa äidillä on elämänkokemuksen perusteella lapselleen?

En ole itse ylipainoinen, mutta mielestäni painolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa,onko hyvä äiti vai ei. Sen sijaan henkisellä kypsyydellä, empatiakyvyllä, lapsirakkaudella jne. on sitäkin enemmän.

En puolustele lihavia äitejä, en nuoria, enkä vanhoja, mutta puolustan sitä, että paras äiti on sellainen, joka osaa rakastaa lastaan aidosti ja tunnistaa hänen kulloisetkin tarpeet myös isompana.

Naurattaa sellainen, että vanha äiti ei voi ymmärtää niin hyvin esim. teiniään kuin nuori äiti, joka on joku 35-40 kun lapsi on teini, mutta eihän ne teinit sitä haluakaan. Rakkautta he haluavat, vaikka leikillään naureskelevatkin vanhemman äidin mielipiteitä. Tärkeintä on kuitenkin oikeasti se, että vanhempi osaa olla vanhempi, rakastava sellainen, eikä mikään wannabe- teinix- itsekin.

elämänkokemus tai rakkaus, mua kiinnosti lähinnä se että miten saisi sen jokapäiväisen kiusaamisen loppumaan. Mua kiusattiin sen takia että mutsi oli läski. Siitä olen vieläkin katkera, miksi se ei voinut laihduttaa itseään normaaliksi? Miksi se mieluummin antoi muiden kiusata? Ei se siis mua oikeasti rakastanut.

Vierailija
10/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänkokemus tai rakkaus, mua kiinnosti lähinnä se että miten saisi sen jokapäiväisen kiusaamisen loppumaan. Mua kiusattiin sen takia että mutsi oli läski. Siitä olen vieläkin katkera, miksi se ei voinut laihduttaa itseään normaaliksi? Miksi se mieluummin antoi muiden kiusata? Ei se siis mua oikeasti rakastanut.

Vierailija
11/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava äitini oli niin itsekeskeinen, ettei voinut ajatella lapsensa parasta?

Vierailija
12/12 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin varattuna yömyssy kaikilla lisukkeilla. Voin lopettaa maallisen taipaleeni täällä. Koska en rakasta lapsiani, enkä ketään muutakaan ja olen niin itsekeskeinen paska, että en välitä kiusaamisesta ja pilkasta, joka kohdistuu myös perheenjäseniini.

122 kg N