Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liesituulettimen lasi puhtaaksi?!?

Vierailija
28.08.2010 |

Mä oon kokeillut puhdistaa sitä varmaan kaikilla aineilla mitä meiltä löytyy, mutta lika pysyy sinnikkäästi kiinni. Onko olemassa jotain vippaskonstia, miten sen saa puhtaaksi? Kiitos! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouuspaperilla kuivaks.

Vierailija
2/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ja lika tekee siihen pintaan ihan kuin vahakerroksen. Tärpätti ainakin poistaa sen. Autovahan- tai lattiavahanpoistoaine toimii myös mahdollisesti. KIILTO VAHANPOISTO -ainetta saa ihan marketeista, lattialle se on tarkoitettu mutta pitäisi toimia tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on hankaussieniä joissa toisen puolen kirkas, toisella puolella vihreä hiukan karkeampi. Toimii hyvin kun laittaa siihen jotain Fairya tms ja hankaa, ei kuiteskaan naarmuta.

Vierailija
4/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan esim: cif rasvaapoistavalla keittiösuihkeella.. eli sillä ja märällä rätillä tai sienellä pesu ja sit kuivaus pyyhkeellä :)

Vierailija
5/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunin+grillin puhdistusaineella ei lähde niin ei lähde millään. Käy myös uunin lasiluukkuihin. Löysin tämän tuotteen pari vuosikymmentä sitten ja en käytä enää muuta.

Likainen uuni lähtee puhtaaksi, geeli levitetään kylmään uuniin, annetaan vaikuttaa ja puhdistetaan sitten.

Jos uuni on oikein likainen levitä illalla ja puhdista aamulla.

http://www.farmos.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=61&It…

Vierailija
6/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vim?

Vierailija
7/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan semmosella suihkutettavalla lasinpesuaineella (Ajax tai jotain...). En kyllä tiedä, että lähteekö sillä koska sen pesee tarpeeks usein, vai onko siis oikeesti vaan tosi tehokas =).