Visaa viikonlopulle..
Pistänpä pitkästä aikaa visan pystyyn..tosin tääl on niin hiljasta, et saattaa osanottokin olla vähäistä..
Haussa on nimi josta löytyy tuplavokaali eli tyyliin jOOnas, tUUli, EEmi..eipä kummempia tässä vaiheessa ;)!!
kööris
Kommentit (6)
Varmaan tämä tytön nimi on, mutta laitoin kuitenkin kummankin tuohon.
Nimi on eläin, jos yhtä kirjainta muuttaa ja muutettava kirjain ei ole tuplavokaalissa eli sama tuplavokaali säilyy oli kyseessä sitten hakemani nimi taikka eläin ;)!!
Ja sen löysi lumitähti heti viimeisen vihjeeni jälkeen eli hakemani nimi oli Juuma :)!!
Onnea lumitähti ja kiitos visailusta myös horsmankukalle..ei teitä tainnut muita ollakaan??
Viitsiikö joku perkailla, jos kerkiää..jos ei niin koitan itse kerjetä jossain välissä ;)!
Mul ois taas yksi uusi nimi, josta vois visan pystyttää,,mutta mahtaako löytyä visailijoita??
köris
Siitä on niin kauan aikaa kun oon näitä visoja perkaillut, etten muista miten sen tein!!
Sen muistan, et kopsasin ne täältä ja jollain ohjelmalla ne sain aakkostettuakin, mutten nyt ainakaan löytänyt moista koneeltamme :(!!
Eli miten te muut perkaatte näitä??
t.uusavuton köris
Minä aakkostan ihan omassa päässä. Hidastahan se on, mutta meidän koneella ei ole aakkostusohjelmaa. Laitan ensin aakkosjärjestykseen ja sit kun se on valmista, tarkistan nimihausta, ja jos ei sieltä löydy, tarkistan vielä, että nimi löytyy Vrk:n sivuilta.
Tämä nimi on lyhyehkö..kirjaimia max.5 ;)!!