Mammaksi.fi testissä viivan paikka ?
Tervehdys!
Taas yksi hätähousu testailee kp 28/30 mammaksi.fi testillä jonkinnäköisen viivan paikan ja kai haamunkin.. Apteekin omalla testillä nega. Miten muilla, kumpi noista testeistä on herkempi ja voiko siinä mammaksi.fi testissä näkyä jotain jos ei olekaan plussa ...?? Hötkyilee thokax....
Kommentit (5)
Mulla nimittäin oli jonkinmoinen viivanpaikka viikko sitten, sellainen painauma ja siinä ehkä ihan pikkasen väriäkin. Sen jälkeen oon testannu toisilla mammaksin testeillä ja aconeilla, niissä ei oo näkyny mitään... Eli jos tarkotat sellasta painauman tapaista, sellasia on muutkin saanut, jokunen aika sitten oli puhetta siitä täällä... Mutta pidän kovasti peukkuja että sulla se on ihkaoikea haamu ja teille tulis vauva! Itsellä vielä piina jatkuu, ei muutoksia puoleen eikä toiseen, ei plussaa eikä tätiä! =/
Voi kuinka samanlaisessa tilanteessa ollaan. Mä ajattelin huomenna soitella lääkärille ja kysellä josko ottasivat verikokeen. Ja muutenki oishan se kiva tietää miksi menkkoja ei kuulu.
mutta Nanna78:lle: kuinka paljon sulla on täti myöhässä? Mulla on kp 34/28. Eli ovisplussasta on huomenna 3 viikkoa ja ihmettelen missä täti on kun r-testitkin on kaikki negaa. Miten niihin verikokeisiin pääsee? Tekeekö ne niitä neuvolassa vai pitäisikö käydä gynellä?
No täs olen nyt noin 2 kuukautta ollut ilman kuukautisia. Sain muuten ajan lääkärille vast 17.1. Terveyskeskuksesta varasin ajan omalle lääkärille ja hän sitten määrää sinne verikokeisiin.
Vähän kyllä alan kallistumaan jonkinlaisen hormoonihäiriön puolelle:( Sillä kyllä edellises raskaudes näkyi positiivinen tulos melko pian nois kotitesteis. Mut toivossa on hyvä elää:)
Viimeksi tänään testasin eikä näkynyt mitään viivaa, byhyyy...