Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomattavan ylipainoinen nainen vastailee hetken kysymyksiin!

Vierailija
28.08.2010 |

Täällä näkee aina välillä niin kummallisia käsityksiä lihavista, että ajattelin omalta osaltani korjata hieman joitakin väärinkäsityksiä. Eli jos tulee jotain mieleen niin kysykää, vastailen nyt hetken ja illalla myöhemmin voin vastata lisää!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en käytä enää juurikaan, aiemmin tuli juhlittua aika paljonkin.

Syön varmaan aika paljon, en osaa verrata kun en ole ikinä tarkkaillut kenenkään muiden syömistä. Normaaliruoan lisäksi syön illalla lapsilta salaa suklaata, se vaikuttaa paljon. Lisäksi syön todella paljon hedelmiä, niistä tulee myös kaloreita kun syö niitä tähän tahtiin!

Vierailija
42/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, meidän pikku enkelimme eivät ole koskaan epäröineet tuoda itseään ilmi ja pahoittaa tarvittaessa vaikka vanhempien mieltä..! ;)

Ja toisaalta kun miettii millaisista asioista he kehtaavat/uskaltavat puhua minulle niin enpä usko että mitään muutakaan jää sanomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
44/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-laihduttaminen ei ole yhtä kuin nälkä ja väsymys, silloin kun se tehdään OIKEIN. Pienet kevyet ateriat kolmen-neljän tunnin välein pitävät nälän ja väsymyksen poissa. Se nälän näkeminen on yhtä kuin tuhoon tuomittu laihdutuskuuri.

-Ruuanlaitosta, illallisista, resepteistä, leipomisesta ja herkuttelusta voi kaikesta selvitytä myös pienemmillä kaloreilla. Sitä paitsi herkutteletko oikeasti seitsemänä päivänä viikosta?

-jos ei ole sosiaalisia eikä terveydellisiä syitä, niin sitten niitä ei ole. Ainakaan vielä. Iän ja vuosien kattuessa niitä terveys-syitä valitettavasti vain alkaa ylipainon mukana tulla.

-Jos OIKEASTI olet sitä mieltä että tuon kokoisena ja tuossa olotilassa elämäsi on täydempää kuin normaalipainoisena, niin anna porskuttaa. Taitaa vain olla niin että usein siinä vähän huijataan itseään, on psykologisesti helpompi "hyväksyä" itsensä kuin olla koko ajan haluamassa sitä toista ruumista sieltä kilojen alta. Sitten yks kaks motivaatio iskee ja laihdutus onnistuu ja kas, elämä onkin verrattoman paljon kivempaa kevyempänä ja paremmassa kunnossa.. ;)

Hienoa kuitenkin että olet tasapainossa itsesi kanssa, eikä sun pidäkkään koskaan kenenkään muun takia kuin itsesi takia laihduttaa jos laihdutat.

Vierailija
45/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm

Vierailija
46/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-laihduttaminen ei ole yhtä kuin nälkä ja väsymys, silloin kun se tehdään OIKEIN. Pienet kevyet ateriat kolmen-neljän tunnin välein pitävät nälän ja väsymyksen poissa. Se nälän näkeminen on yhtä kuin tuhoon tuomittu laihdutuskuuri.

-Ruuanlaitosta, illallisista, resepteistä, leipomisesta ja herkuttelusta voi kaikesta selvitytä myös pienemmillä kaloreilla. Sitä paitsi herkutteletko oikeasti seitsemänä päivänä viikosta?

-jos ei ole sosiaalisia eikä terveydellisiä syitä, niin sitten niitä ei ole. Ainakaan vielä. Iän ja vuosien kattuessa niitä terveys-syitä valitettavasti vain alkaa ylipainon mukana tulla.

-Jos OIKEASTI olet sitä mieltä että tuon kokoisena ja tuossa olotilassa elämäsi on täydempää kuin normaalipainoisena, niin anna porskuttaa. Taitaa vain olla niin että usein siinä vähän huijataan itseään, on psykologisesti helpompi "hyväksyä" itsensä kuin olla koko ajan haluamassa sitä toista ruumista sieltä kilojen alta. Sitten yks kaks motivaatio iskee ja laihdutus onnistuu ja kas, elämä onkin verrattoman paljon kivempaa kevyempänä ja paremmassa kunnossa.. ;)

Hienoa kuitenkin että olet tasapainossa itsesi kanssa, eikä sun pidäkkään koskaan kenenkään muun takia kuin itsesi takia laihduttaa jos laihdutat.

Herkuttelen oikeasti 7 päivää viikossa! En ilmeisesti osaa laihduttaa oikein, sillä minä (ja läheiseni...) todellakin huomaavat koska en ole syönyt riittävästi. Laihtumisen ideahan on syödä vähemmän kuin kuluttaa, joten jos on tottunut syömään saman verran kuin kuluttaa, on laihduttaessa vähän pakko kestää ainakin pientä nälkää aina välillä.

Toki voi herkutella myös kevyemmin ja tarkkailla kaloreita kaikessa, mutta en vieläkään ole vakuuttunut että siinä olisi mitään mieltä. Light-tuotteet, rasvattomat ja sokerittomat mössöt eivät yksinkertaisesti vastaa minun mielikuvaani herkuttelusta tai upeasta illallisesta.

Ja kuten sanottu, kohtaan vastoinkäymiset sitä mukaa kun niitä tulee. En muuta elintapojani nyt, jotta joskus parinkymmenen vuoden päästä voisin paremmin. Voin hyvin nyt ja nautin elämästä, se riittää. Saatan kuolla huomenna ja suoraan sanottuna vituttaisi jos olisin käyttänyt viimeisen päiväni nälkää nähden nahistunutta porkkanaa järsien!

En ole missään vaiheessa sanonut että elämäni olisi nyt täydellisempää kuin normaalipainoisena, eipä laiteta sanoja suuhuni! Olen sanonut, että laihduttamisen vaiva ei ole lopputuloksen arvoista. Kuten aikaisemmassa viestissä sanoin, jos olisi olemassa se ihmepilleri, tottakai sen ottaisin. Mutta ei ole, joten valintani on olla aloittamatta laihdutuskuuria ja nauttia sen sijaan elämästä tässä ja nyt, juuri tällaisena.

Vierailija
47/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että hedelmät lihottaa vaikka niitä söisi kuinka paljon..

MIKÄ TAHANSA lihottaa, jos sitä syö liikaa! Ei sillä ole merkitystä lihomisen kannalta mitä syö, vaan sillä kuinka paljon syö! Jos kaloreita tulee liikaa, on ihan sama tulivatko ne suklaasta vai salaatista, lihot joka tapauksessa.

Vierailija
48/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pelkkiä hedelmiä syömällä pitäisi syödä ihan valtavasti että lihoisi, mutta kyllä niilläkin oman osansa saa tehtyä muun ruoan lisänä.

Tosiaan kaloreiden määrä ratkaisee, ei se mistä ruoka-aineista ne kertyvät!

Vierailija
49/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm

Sanoit painavasi 105 kg ja käyttäväsi vaatekokoa 46. Tosi ihme juttu, olem sinua 15 kg kevyempi, saman pituinen ja käytän kokoja 48-50. Pidätkö tiukoista vaatteista?

Vierailija
50/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin ihme juttu! En pidä tiukoista vaatteista, en kyllä mitään telttojakaan käytä. Olisi hauska jos kehdattaisiin laittaa meistä molemmista kokovartalokuvat tänne, näkisi hyvin miten tosiaan ruumiinrakenteella voi olla valtavasti eroa! Minulla on yhdet koon 48 pellavahousut ja ne valuvat pois päältä ilman vyötä...

Vierailija
51/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt jo ilta pekonit ja munkin?

Vierailija
52/53 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt jo ilta pekonit ja munkin?

En ole, mutta vielä tässä ehtii... ;)

Vierailija
53/53 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin ihme juttu! En pidä tiukoista vaatteista, en kyllä mitään telttojakaan käytä. Olisi hauska jos kehdattaisiin laittaa meistä molemmista kokovartalokuvat tänne, näkisi hyvin miten tosiaan ruumiinrakenteella voi olla valtavasti eroa! Minulla on yhdet koon 48 pellavahousut ja ne valuvat pois päältä ilman vyötä...

Minä en pidä tiukoista vaatteista, tuntuu että aika moni nykyään pukeutuu numeroa tai kahta liian pieniin vaatteisiin. En tykkää yhtään, jos rintsikoitten "raja" ja jekkakahvat näkyy paidan läpi. En käytä telttoja minäkään.

Olen malliltani tiimalasi, vyötäröstä on yleensä kaikki muuten sopivat liian isoja. Lantioni on leveä ja reidet aika paksut. En ole siis mallia omena, ehkä omppu voisi käyttää painoon nähden aika pieniäkin alaosia kun on kapeahkot jalat? Olen tosi tarkka vaatteitten istuvuuden kanssa, korjaan itse (kavennan, lyhennän) jos on tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi