Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen, joka on ns. julkisuuden henkilö

Vierailija
28.08.2010 |

En tiedä mitä tehdä.

Olemme molemmat naimisissa tahoillamme.

Tunnen aivan todella kovaa "himoa" tätä miestä kohtaan. Jos olisin sinkku, mies menisi kategoriaan "panisin"!

En hyväksy pettämistä, enkä siihen pysty. Mieluummin ottaisin sitten eron ja sen jälkeen vasta menisin "muille maille vierahille", mutta en haluaisi omasta miehestänikään erota, sillä rakastan häntä hyvin paljon.

Olen vain niin hämmentynyt, sillä tapaamme tämän miehen kanssa säännöllisesti työkuvioiden johdosta, ja tunnen saavani vastakaikua ja flirttiä tältä mieheltä. Tätä on kestänyt n. vuoden. Olen odottanut, että tunne menee ohi, mutta ei, se ei vain mene.

Pelkään myös, että joku soittaa Seiskaan, ja sen jälkeen on helvetti irrallaan - eihän siinä tarvitse muuta kuin että joku työkavereista huomaa flirttimme ja paljastaa ns. "suhteen" vaikka mitään ei ole, mutta ymmärrän kyllä että se saattaisi jonkun mielestä siltä näyttää. Näin tulisi ns. haukuttua väärää puuta koskan mitäänhän ei ole, siis suhdetta tai pettämistä. Mutta joku Seiska kun repisi otsikot niin olisi siinä molemmilla kotona kyllä selittämistä...

Mitä voin tehdä? Tilanne syö todella paljon minua, ja tunnen silti valtavaa himoa tätä miestä kohtaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jostakin viikkolehdestä. Ei vaan, vitsi, vitsi.

Vierailija
2/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et tee sen enempää. Mikään muu ei ole niin halveksuttavaa kuin pettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
4/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Ja nyt loppui arvuuttelu: en hänen henkilöllisyyttään luonnollisestikaan paljasta, enää en noihin kommentoi.

Sen sijaan apuja olisi kiva saada, sekä kokemuksia vastaavista tilanteista, miten kävi, tuliko ero, unohditko ihastuksesi, yms...alkaa pää hajota tän asian kanssa; en oikein voi puhua asiasta kenellekään...tämä on ainut kanava, jossa voin anonyymisti asiasta puhua jollekin...

Vierailija
6/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt vähän meitä lukijoitakin,niin Seiskakin tekee.

Vierailija
7/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuuden henkilö tekstaillu ja ehdotellu yhteistä illan viettoa jo 2,5 vuoden ajan.

Jopa sinä iltana, kun vaimo pyöräytti heidän pojan maailmaan, niin laittoi viestiä, että panettaa niin saatanasti.

En ole lämmenny ajatukselle. Tiedä sitten jos joskus hairahdun. Mut ihmettelen, että miten joku voi olla noin sitkeä. Ei vähällä luovuta.

Vierailija
8/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, että julkisuuden henkilö tekstaillu ja ehdotellu yhteistä illan viettoa jo 2,5 vuoden ajan. Jopa sinä iltana, kun vaimo pyöräytti heidän pojan maailmaan, niin laittoi viestiä, että panettaa niin saatanasti. En ole lämmenny ajatukselle. Tiedä sitten jos joskus hairahdun. Mut ihmettelen, että miten joku voi olla noin sitkeä. Ei vähällä luovuta.

Sitten on sinnikäs mies kyseessä. Yleensä vaan toinen osapuoli ruokkii tilannetta.

Vierailija
9/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on toinenkin ketju työkaveriin ihastumisesta...eli ei liene kovin epätavallista...luin sen ja samoja ajatuksia minullakin...en haluaisi loukata ketään, mutta viehätys on voimakasta ja säpinäähän tässä on. Se ilmeisesti kiehtoo meitä naisia.

Mutta miten voisi unohtaa tai päästä eteenpäin...?

t.ap

Vierailija
10/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä taas en. Olen vastannu monesti, et miten sinä jaksat aina vaan tai, et oot melko sitkee sissi.

Kahdesti on roudannu ittensä lähelle mun työmaata hotelliin yöks, mut en ole menny. En ole ees luvannu. Viimeks koitti jopa soittaa ja en vastannu. Sillon aattelin, et nyt tää varmaan loppui. Niin mitä vielä. Kohta taas, että alahan selata kalenterias, et saatas tapaaminen sopimaan.

Täytyy myöntää, että itse en jaksais pommittaa ketään näin kauan. Tämä tyyppi on vaan todennu mulle, et hyvää kannattaa odottaa. Mut mistä se mun hyvyyteni tietää. Luulee vaan :D

Vierailija
11/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keksiä jotain muuta jännittävää elämääsi kuin seiskan sivulle pääseminen, se nimittäin ei ole kuin itsensä nolausta. Nyt tuntuu NIIN ihanan salaiselta ja kielletyltä, mutta siinä on OIKEISTA ihmisistä kyse, ei leffasta.

Vierailija
12/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuuden henkilö?

Vierailija
13/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ehdotti sitä Tauskia.

Antti Kurhinen?

Vierailija
14/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko yhtä ihastunut, jos ei olisi julkisuuden henkilö?

Olisin, se ei muuta asiaa miksikään.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme