Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintasyöpä levinnyt luihin

Vierailija
28.08.2010 |

siis sukulaisella...kauankohan elinaikaa? On siis selkärangassa ja kaikissa luissa :-( Ikää tällä ihmisellä vasta 60v...kaikki hoidot saanut mutta ei auttanut. Itse sanoo että nyt vaan odotellaan kuolemaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 15 v, joten sinulla on paljon muistoja ja tietoa äidistäsi. Kyllä sinä pärjäät, mutta tietysti elämäsi muuttuu. Muutama vuosi on vielä pitkä aika, eikä ole sanottu, että äitisi silloinkaan on vielä kuollut. Voimia sinulle !

Sain tänään kuulla että äidilläni on rintasyöpä levinnyt luihin asti ja tiedän itte sen verran että äitillä on henki kiinni enää muutamis vuosis ja täytin just 15 ja tää on ehkä mun elämäni rankin asia... :(

Vierailija
22/30 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla on oikeassa ja vasemmassa rinnassa kyhmy.Olen kyllästynyt elämään täällä. Onneksi kävi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Iso voimahali sinulle. <3

Vierailija
24/30 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta

Vierailija
25/30 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2010 klo 11:49"]tai sytostaatteja? Silloin kyse on enää viikoista.

Viimeiseen astihan hoitoja yritäteen, mutta tietysti jos kaikki lääkevaihtehdot on jo kokeiltu ja tauti vain leviää, on pakko jossain vaiheessa luovuttaa.

Kurja tilanne. Isäni menehtyi muutamassa kuukaudessa siitä, kun suolistosyövän luustopesäkeet löytyvät ja se loppuaika oli rankkaa. Jos hoidoista luovutaan, olisi tärkeää että selkeä saattohoitopäätös tehdään, hoidetaan kipuja ja oireita eikä ihmistä enää lähetetä ensiapuihin esim. kuumeen, tulehdusten, verenvuotojen takia, vaan hoidetaan yhdessä paikassa, vaikka loppu tulisi sitten nopeamminkin.

Itse olen vähän katkera siskolleni, joka väkisin vaati isälle antibiootteja ja nesteytystä kun tulehdusarvot ja kuume nousivat. Kärsimys vain pitkittyi ja joutui siirtymään sairaalaan ja sitten takaisin tk:n vuodeosastolle takaisin kivuliaana ja väsyneenä.
[/quote]

Älä valalehtele

Vierailija
26/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko elinaikaa , jos rintasyöpä joka todettu puoli vuotta sitten ja sytohoitoja takana , on levinnyt nyt luustoon ...???

Vierailija
27/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädillä (7-kymppinen) todettiin rintasyöpä kun se oli jo luustoon levinnyt eikä hoitoja enää annettu. Hän kuoli puolessa vuodessa.

Hoitoja annetaan aina jos potilas haluaa.  Eli tätisi valitsi lähteä?

Vierailija
28/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minulla on oikeassa ja vasemmassa rinnassa kyhmy.Olen kyllästynyt elämään täällä. Onneksi kävi näin.

Mars mars lääkäriin ja leikkaukseen.  Jos ovat paikallisia olet vuoden päästä terve.

Ei kannata valita noin kivuliasta ja arvaamatonta tapaa lähteä täältä.

Vierailija
29/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10v vanha ketju. Ei kannata vastailla alkupään kirjoittajille.

Vierailija
30/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10v vanha ketju. Ei kannata vastailla alkupään kirjoittajille.

Mutta olisi kyllä todella hienoa, jos joku alkupään kirjoittajista sattuisi huomaamaan tämän ketjun, ja kertoisi, mikä tilanne näin vuosien jälkeen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä