G: jos satunnainen äitituttu soittaisi sinulle nyt ja ehdottaisi...
...illanviettoa paikallisessa, lähtisitkö? Ja siis ns. sivistynyt paikka ja ajoissa kotiin -teemalla...
t. tylsistynyt kotiäiti
Kommentit (26)
myös sivistymättömään paikkaan ja mieluummin myöhään kotiin, kun kerrankin pääsisi jonnekin.
Muuten mielellään! Siis sitten kun mies pääsee töistä kotiin.
todellakin! Vaikkei olis niin sivistynytkään paikka ja vasta aamulla kotiin:D
Ei ole illaksi valmiiksi mitään suunitelmia.
Olen kypsä kotiäiti ja ainoat aikuiskaverit ovat tällä hetkellä satunnaiset puistossa tavatut puolitutut.
Vanha kaveriporukka hajallaan ympäri Suomea. Ketään en saisi mihinkään istumaan iltaa.
Oi että! Olisi niin kiva laittaa vähän itseään ja lähteä johonkin istumaan ja vaikka tanssimaan myöhemmin hyvässä nousussa.
En silti ikinä usko että kukaan näistä puistotutuista soittaisi ja moista ehdottaisi. Koen olevani ainoa joka tällaisesta edes haaveilee joskus.
enkä pettäisi vaikka en saisikaan.
Olen itse niin arka tuollaisia ehdottamaan.
Ja tuolle yhdelle; miten se liittyy pettämiseen??
Olen onnellisesti naimisissa ja olisi niin ihanaa lähteä istumaan iltaa jonkun kaverin kanssa ilman lapsia ja miestä. :)
eli soitti illalla ja lähettiin paikallisiin. Viimeeksi käynyt juhlimassa parhaan kamun kanssa viime vuonna ja sen jälkeen en ole missään riennoissa käynytkään saatika sitä ennen.
Luultavasti lähtisin jos kivut antaisivat sen verran periksi että pärjäisin ilman vahvimpia lääkkeitäni joiden kanssa alkoholia ei saa ottaa..
nyt en voisi koska mies poissa koko viikonlopun...
Teki mieli viihteelle ja kellään kaverilla ei ollut aikaa.
Naapurin nainen jonka kanssa ei oltu koskaan muuta kuin moikattu, käveli vastaan.
Hetken mielijohteesta kysyin olisiko hänellä kiinnostusta illalla ottamaan siideriä.
Niin lähdettiin ulos ja yli 20v olemme kuuluneet toistemme elämään.
Minä lähtisin jos ap kysyisit.
Teki mieli viihteelle ja kellään kaverilla ei ollut aikaa.
Naapurin nainen jonka kanssa ei oltu koskaan muuta kuin moikattu, käveli vastaan.
Hetken mielijohteesta kysyin olisiko hänellä kiinnostusta illalla ottamaan siideriä.
Niin lähdettiin ulos ja yli 20v olemme kuuluneet toistemme elämään.Minä lähtisin jos ap kysyisit.
Tai en tänään, kun olen just samalla periaatteella lähdössä kavereiden kanssa ulos. Pyytäisin sut mukaan :)
Olisi ihanaa, jos joku satunnainenkin tuttu joskus pyytäisi lähtemään. Itse en uskalla moista ehdotella kenellekään ja siksipä monesti käynkin yksin tanssimassa. On sekin ihan kivaa mut silloin on ärsyttävä hätistellä kaikkia innokkaita miehiä kimpusta. Kaksin on helpompaa..
Siis tänäänkö?
Lauantai-ilta on viikon parasta aikaa. Haluan viettää sen mieluiten perheeni ja varsinkin mieheni kanssa.
Toki joskus, ennalta sovitusti, voin lähteä muuallekin, vaikka en siitä erityisesti pidäkään.
Tylsä olen.
Ap täällä vielä arpoo, että soittaisiko vai eikö...
ihan kohta. Teen keikkatöitä varsinkin viikonloppuisin. illanviettoihin ei jää aikaa, sorry