Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkähän takia en oikein jaksa ihmisiä tätä nykyä?
28.08.2010 |
Haluisin olla vaan rauhassa, yksin, hiljaa.
Mutta eihän se onnistu tietenkään. Jotkut ihmiset on vielä super-rasittavia potenssiin sata.
Retriitti kutsuu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rakastan olla yksin kotona ja kuunnella hiljaisuutta,joskus taas kuuntelen musiikkia täysillä ja NAUTIN! Eniten rassaa miehen hölpötys ja nahistelu lasten kanssa ja kaikenlainen vastaava taustameteli jota ei pääse karkuun.Olen onnekas siinä mielessä että lapset ovat usein mummoloissa ja mies paljon töissä :) Ilman omaa rauhaa tulisin varmaan hulluksi