Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osatko koskaan rumia vaatteita kotivaatteiksi?

Vierailija
27.08.2010 |

Ostatko sellaisia vaatteita, jotka ovat mielestäsi ruman värisiä tai mallisia, mutta mukavan tuntuisia ihan vain kotivaatteiksi vai haluatko että kotona pidettävät oloasutkin ovat hyvännäköisiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alesta tai kirpparilta, jotain mukavaa ja lököä usein. Ostan kirppiksiltä kesäksi pilkkahintaisia capreja esim. pihahommiin.

Vierailija
2/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo jos halvalla saa! Kotona minulla ja lapsilla voi olla päällä melkein mitä tahansa, tosin viime aikoina olen kovin yrittänyt tsempata että kotonakin olisi kivat vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä laittaisi rahaa senttiäkään vaatteeseen, joka ei mielestäni ole kiva! Etsin kotivaatteeksi vaatteen, joka on mukavan värinen, mallinen JA mukava päällä. - Ei se oikeasti ole niin vaikeaa: jos ap löytää itselleen mieleisen materiaalin, tästä maailmasta ihan varmasti löytyy sopivan mallinen ja värinen vaate tässä materiaalissa!

Vierailija
4/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan "alennan" kotivaatteiksi niitä ostamiani vaatteita, jotka kaapissa muuttuvat rumaksi ajan myötä :D

Vierailija
5/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä laittaisi rahaa senttiäkään vaatteeseen, joka ei mielestäni ole kiva! Etsin kotivaatteeksi vaatteen, joka on mukavan värinen, mallinen JA mukava päällä. - Ei se oikeasti ole niin vaikeaa: jos ap löytää itselleen mieleisen materiaalin, tästä maailmasta ihan varmasti löytyy sopivan mallinen ja värinen vaate tässä materiaalissa!

sellaista vaatetta kuin haluaa. varsinkaan jos ei asu ison kaupungin lähettyvillä. Minulle kelpaa kyllä kotivaatteeksi joku riemunkirjava äklönvärinen puserokin, jos satun löytämään sellaisen joka mahtuu ylle ja on mukava.

Vierailija
6/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteeksikin ostan mukavia, mutta ihan ok näköisiä vaatteita.

Vierailija
7/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan "alennan" kotivaatteiksi niitä ostamiani vaatteita, jotka kaapissa muuttuvat rumaksi ajan myötä :D

Minäkään en koskaan osta rumia vaatteita. Miten niitä kuitenkin löytää omasta kaapista?

Vierailija
8/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohousuja ostan kyllä ihan varta vasten, yleensä mustia college/trikoohousuja. Niidenkin pitää olla levenevälahkeisia kuten muidenkin mun housujen. Kotipaitoina mulla on vanhoja trikoopaitoja, joita en enää käytä kodin ulkopuolella. En ostaisi varta vasten rumaa kun voi samalla vaivalla ja rahalla ostaa nättiäkin.

Vierailija
9/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi se on kotonakin olla kivoissa vaatteissa ja katseleehan niitä perhekin. Ja kuitenkin aika usein piipahdan viemään roskia, käymään pihalla yms, niin on kiva, ettei tarvitse vaihtaa vaatteita, kun on valmiina jo kivat.

Vierailija
10/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin ruman värisiä, kun jopa alessa on kauniin värisiä vaatteita tarjolla. Ehkä en siis ole kovin kranttu. Ja ruman mallisia en todellakaan pistä päälleni, niistä tulee paha mieli.

Mutta ei se silti tarkoita, että kulkisin jotenkin hyvännäköisenä kotona :-) Minun mielestä lököhousut on ihan kauniita kotihousuiksi. Ja hyvin leikattu fleecetakki on mitä mainioin asu.

Vierailija
11/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä ostan rumia, ettei collegehousut ole koskaan kauniita!

Toisaalta en oikeastaan koskaan osta kotivaatteita. Kotivaatteet kun ovat sellaisia, jotka olen poistanut muusta käytöstä.

Vierailija
12/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just noin, että joku vaate on ajanmyötä muuttunut ei-niin-kauniiksi, tms. ja sitten sitä pitää vain kotona. Mutta että joku ihan varta vasten etsisi kaupasta rumia vaatteita kotiin? :D

Vierailija
13/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ostan nimenomaan kotivaatteeksi, öisin en käytä kun nukun alasti. Sinänsä ihan kivan näköisiä, mutta siis yövaatteita, mikä on monesta autoa (ja toki jos lähtee käymään koiran knssa lenkillä, kaupassa jne. niin pitää vaihtaa.

Vierailija
14/14 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on laaja skaala juhlavaatteita, asiallisia vaatteita, arkivaatteita, jumppavaatteita jne. Kaikki ovat kivoja. Kotona olen yleensä näin viileämmällä säällä farkuissa ja t-paidassa. Kesällä hellevaatteissa.

Aika harvoin joudun vaihtamaan vaatteita, jos lähden kotoa kauppaan tms ihmisten ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän