ummanko miehen ottaisit
ellei olisi muuta kuin nämä kaksi vaihtoehtoa?
mies 1
Paljon töissä, lisäksi paljon harrastuksissa. Usein reissuja, mökkiviikonloppuja ym kavereitten kanssa, ilman vaimoja. 3-6 kertaa kuussa bilettämässä ilman vaimoa. Vapaa-aikana kotona katsoo lähinnä telkkaria. Lapset menevät siinä sivussa, ei vietä paljon aikaa heidän kanssaan keskittyen vain heihin. Tekee kotitöitä joskus, kun vaimo pakottaa. Silloin tekee niistä suuren numeron. Ei lapsia ennestään, vain lyhyt seurustelusuhde nuorena. Ei paljoakaan yhteistä vaimon kanssa muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen. Vaimo saa mennä omiin menoihinsa, jos järjestää lapsenvahdin. Mies ei mielellään jää yksin lasten kanssa. Yön yli vaimo ei saa mielellään olla pois kotoa. Vaimo on itsestäänselvyys. Kauniita sanoja tai kiitosta annetaan äitienpäivänä ja jouluna.
mies 2
Eronnut, kolmen lapsen isä. 1/3 palkasta menee lapsiin entisestä liitosta. Hankaluuksia ex-vaimon kanssa, mies on välillä hyvin alakuloinen ja ärtynyt siitä johtuen, ja myös lapsi-ikävästään johtuen. Lapset joka kolmas viikonloppu ja aina miehen lomilla teillä. Mies arvostaa perhettään yli kaiken, kehuu ja kannustaa vaimoaan ja vapaa-aikanaan ON lasten ja vaimon kanssa, tekee mielellään yhdessä kaikenlaista. Tekee oma-aloitteisesti vähintään puolet kotitöistä tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Kannustaa vaimoa ottamaan omaa aikaa, harrastamaan ja tekemään ystävien kanssa pieniä matkoja. Muistaa romanttiset elkeet arjessa- pieni kirjelappu silloin tällöin, valmiiksi laitettu aamiainen tavallisena arkiaamuna aina joskus, joka päivä halauksia ja kauniita sanoja- vuosien jälkeenkin.
Molemmat olisivat yhtä hyvännäköisiä, siistejä, hyväntuoksuisia ja yhtä hyvin tienaavia.
Kommentit (12)
Järjestetty liitto voi olla romanttista toimivampi - tai sitten ei. Riippuu ihan teistä molemmista.
Tietty voit olla ihastunut/rakastunut molempiin?
Itse pistäisin aika paljon painoa "ei-kaveruustyyppiselle" kiinnostukselle, siis ihan puhdasta fyysistä vetovoimaa joskin tietyt reunaehdot toki soisi täyttyvän järkiosastollakin.
ja eksä olis aika varmasti ollut toi ykkönen. En kadu valintaani lainkaan!
vetovoimaa olisi kumpaankin mieheen yhtä paljon. Ja ihan vapaaehtoinen liitto, ei mikään järjestetty.
ap
Järjestetty liitto voi olla romanttista toimivampi - tai sitten ei. Riippuu ihan teistä molemmista.
Tietty voit olla ihastunut/rakastunut molempiin?
Itse pistäisin aika paljon painoa "ei-kaveruustyyppiselle" kiinnostukselle, siis ihan puhdasta fyysistä vetovoimaa joskin tietyt reunaehdot toki soisi täyttyvän järkiosastollakin.
Hiukan mua häiritsee tuo alakuloisuus ja ärtyisyys, muuten kaikki ihan ok.
Hiukan mua häiritsee tuo alakuloisuus ja ärtyisyys, muuten kaikki ihan ok.
Uusperhekuvio nro kakkosen kanssa ei innosta. Jos lapsiakin on jo ennestään, niin ei se enää niitä mun kanssa tekis.
Ykkönen on kuitenkin vielä kehityskelpoinen.
Mieluisin vaihtoehto olisi nro 3 :)
Koska molemmilla vaikeaa keskeneräisyyttä!
Miluummin olisin tod. yksin ja niin olen tehnytkin.
"ei kumpaakaan" on myös vaihtoehto länsimaisessa yhteiskunnassa. Naisella ei ole pakko olla miestä. ;)
taakastaan huolimatta!!!
Ehdottomasti.
Numeron 2
Numero 1 oli just ku mun entinen