Kun lapsivedet menee,
niin onks se vähän niin ku pissais housuun, vai? Ehtiikö siinä tehdä mitään? Ajattelin vaan, että jos sattuu menemään vaikka kaupassa tai bussissa. Rv 36 menossa ja toi vähän mietityttää...
Kommentit (5)
vähän niinku pissais aika reilusti housuun. Ei ehdi eikä pysty tekemään mitään, ei ennakoi mitenkään vaan kalvo vaan halkeaa ja vedet valuu pois.
Mulla ei tosin oo vedet menny kertaakaan ennenku sairaalassa, mutta määrästä päätellen, melkoiset "lirut" pääsis kaupan lattiallekin..
Mutta se on elämää, ei sen enempää..
Mulla meni ekasta vedet anoppilassa. Keskellä yötä, nukkuessa, kuului vain "plops" ja ehdin just ja just tempaista jaloilleen sängystä. Sängyn vieressä oli lampaantalja, jolle lorautin ämpärillisen vettä, kun en ehtinyt/ymmärtänyt edes astua sivuun.
Toisesta alkoi vesien meno taas yöllä, mutta oli hereillä. Sillä kertaa alkoi ensin tiputteluna, eli tuntui kuin koko ajan pikkaisen pissaisi housuun, eli kävellessä ja istuessa "lirahteli". Vesien menoksi tiesi siitä, että sitä ei voinut pidätellä ja lopulta lirisi ihan koko ajan. Ei muuta kuin sideharso pöksyihin, kun ei mikään side enää auttanut.
Mulla oli paineen tunne ja ahdistava olo ( oli kai se muutenkin). kerkesin kylpyhuoneeseen makkarista ja ekat vedet meni lattialla. Oli sitä varmaan useampi desi. Sit sitä tuli ryöpsähtelemällä 3-4 kertaa 10-20 minsan välein. Laitoin vaipan sit housuun, kun läksin sairaalaan taksilla. Tuli sitä vielä silloinkin. Kätilö kehui, koska vaipasta saattoi todeta että lapsivettähän se...
repeääkö kalvot kunnolla, että vettä ryöpsähtää ulos, vai tuleeko vain pikkuinen reikä mistä vettä tihkuu. Tihkumista voi olla vaikea edes huomata. Mulla meni vedet niin kuin olisi ämpärillinen yhtäkkiä kaadettu housuihin, siinä ei kyllä mitään ehtinyt tehdä :) Onneksi olin kotona silloin.
pissatessa. Mitäpä tuossa ehtii tehdä? Ei yhtään mitään, muuta kuin nauraa jos on hassussa paikassa.
Mä olin Prisman kassalla pakkaamassa tavaroita ja aloin nauraa ääneen