olen se jonka mies on valehdellut (myös uskovaiset voi vastata)
esim. kun nettiautoilmoitukseen ihmiset ovat tarjonneet autoa, niin mies on valehdellut
- etsivänsä autoa tyttärelleen (ei ole edes niin vanhaa tyttöä)
- että hällä on poikia, vaikka on vaan poika...
Sanoin miehelleni että minun mielestä tuollaiset valheet ovat outoja, mies sanoi, että hänestä eivät.
Enkä muutenkaan luota mieheeni esim. siinä että työpaikalla puhuisi minusta totta. siis on esim. voinut antaa ymmärtää, että olen työelämässä, vaikka en ole tms.
Erotako vai antaa miehen pitää vain omana "häppeenään" käytöstä? Vaikka miestä ei näemmä valehtelu hävetä, toisaalta...kehtaiskohan tuo kellekkään kertoa?
Nii mietin vaan onko tuo tarpeeks painava syy eroon (en oikein oikeasti ota selvää tunteistani miestäni kohtaan..nyt tuntuu, että helpompi vaan olisi jos hän kuolisi. sittenhän ne tunteet itsestään tulisi...joku sanoi, että ajatus on ennen tunnetta, mutta onkohan sitäkään TODISTETTU vai onko tuo vaan keksitty juttu?)? Tietääkseni ei koko ajan valehtele (ja mitä vahvemmin menee aina niihin paikkoihin, joihin ilmoittaa menevän, koska käy TOSI VÄHÄN missään). Eipä tuo paljon puhu, mutta eipä mielestäni tarttekaan (jos vaikka sattuis valehtelemaan ;) ). Ja valheet ovat vähän tuollaisia "omituisia" ei esim. sellaisia, että suurennellaan asioita, kuten yleensä tuollaisilla turhan valehtelijoilla. No oli se siten julkisuuskuvaansa parannellu, että oli etsivinään vaimolleen autoa, vaikka oikeasti vain perheelleen yleensäkin.
Menneisyydestä sen verran, että mies on sanonu, ettei valehtele mulle, eikä muille, että eipä tuokaan pitänyt paikkaansa.
Olen nyt muutaman päivän mököttäny miehelle (ollaan nähty noin 1 h tms...työt menee niin...oon siis kesätöissä...) mies sanoo, että miksi sinä otat asiat niin raskaasti. Tosiasiassa mietin eroa. ja sitä onko mies ihan kaheli! Niin eron tekee vaikeaksi 2 lasta..
Kommentit (10)
on valehdellut noin...mutta enpä toisaalta tiedä onko tuollaisessa valehtelussa OIKEASTI mitään hävettävää! Se ihan riippuu miten asian esittää! Ei mun kaverit ole hirveesti ajatelleet siitä mitään...Eivät ehkä ole ymmärtäneet, mutta eipä sitä kukaan KAMALANA ole pitänyt...ap
vai halusitko nimenomaan uskovaisten kommentteja aiheesta?
jos tosiaan noin ajattelet kuin kirjoitat. ei se ole ihan normaalia ajatella niin.
ja tuosta autokauppajutusta... ei miehesi varmaankaan eka autonostaja ole, joka huijaa... Minulta kun joku mies osti halvalla auton, niin hän sanoi ostavansa sen vaimolleen. Näin kyllä hyvänä ihmistuntijana hänestä, ettei se auto vaimolle mene, mutta ajattelin että omapahan on ongelmansa, miksi tuollaisen tarinan halusi minulle kertoa. Ja kuulin jälkeenpäin että se auto tosiaan ei ollut mennyt vaimolle vaan se mies oli vähän fiksaillut sitä ja myynyt eteenpäin.
... uskovainen olen, mutta ei se oikeastaan tähän liity.
jos tosiaan noin ajattelet kuin kirjoitat. ei se ole ihan normaalia ajatella niin.
ja tuosta autokauppajutusta... ei miehesi varmaankaan eka autonostaja ole, joka huijaa... Minulta kun joku mies osti halvalla auton, niin hän sanoi ostavansa sen vaimolleen. Näin kyllä hyvänä ihmistuntijana hänestä, ettei se auto vaimolle mene, mutta ajattelin että omapahan on ongelmansa, miksi tuollaisen tarinan halusi minulle kertoa. Ja kuulin jälkeenpäin että se auto tosiaan ei ollut mennyt vaimolle vaan se mies oli vähän fiksaillut sitä ja myynyt eteenpäin.
... uskovainen olen, mutta ei se oikeastaan tähän liity.
siltä tuntuu...En tiedä missä menee se raja, milloin ongelmat ovat omia. ELI OTANKO MINÄ NYT KONTOLLENI LIIKAA MIEHEN OMIA ONGELMIA, PITÄSKÖ ANTAA VAAN OLLA, KUNHAN EI VAAN PERHEESSÄ TAPAA NÄYTÄ JA ALA LAPSILLEEN OPETTAMAAN!
Kirjoitinko, että toivoisin, että mies kuolisi...ehkä ajattelin, että olisi HELPOMPAA!AP
Kirjoitinko, että toivoisin, että mies kuolisi...ehkä ajattelin, että olisi HELPOMPAA!AP
ap
mitä kamalaa tossa nyt on?
En ole lukenut aiempia viestejä, mutta kirjoittamasi perusteella en olisi eroamassa.
Jos etsii autoa niin kertoo myyjälle sen mitä haluaa. Jos jotain vanhaa lodjaa olette katselleet niin en mäkään sanois että se on perheautoksi, vaan puolisolle :D
mutta siis asiaan... jos sen oikein ymmärsin.
Eli, minä en valehtelijan kanssa eläisi hetkeäkään.
Etkö tosiaan huomannut ennen naimisiin menoa miehesi luonnetta ja taipumusta valehdella?
mutta siis asiaan... jos sen oikein ymmärsin.Eli, minä en valehtelijan kanssa eläisi hetkeäkään.
Etkö tosiaan huomannut ennen naimisiin menoa miehesi luonnetta ja taipumusta valehdella?
halusin muuttaa miestäni (nyt olen luopunut ajatuksesta ja haluan elää tätä päivää) ap
mutta siis asiaan... jos sen oikein ymmärsin.Eli, minä en valehtelijan kanssa eläisi hetkeäkään.
halusin muuttaa miestäni (nyt olen luopunut ajatuksesta ja haluan elää tätä päivää) ap
perustaen kertomaani? Eikö mielenterveysongelmien oikeasti pitäisi näkyä arkielämässä, että ei pysty asioita hoitamaan? ap