Lihavat, miten pystytte normaalitoimiin?
Itselläni on nyt raskauden myötä n. 30kg ylipainoa ja kämmenetkin on kauheat makkaratelineet. Tuntuu että kädet on niin kömpelöt etteivät taivu tavallisiin tehtäviin, voiveitsen pitäminen sattuu jne. Kädet myös puutuvat välillä ilman mitään lisäsyytä, ihan päiväsaikaankin.
Jalat on myös niin paksut ettei tahdo löytyä mitään sopivia kenkiä, kaikki ovat liian kapeita ja siroja jotta nämä läskilärpykät saisi survottua niihin (crocseilla mennään...)
Serkullani on ilman raskautta vielä 10kg enemmän ylimääräistä ja häneltä leikattiin "rannekanavaoireyhtymä", joka ihan takuulla olisi parantunut itsestään pelkällä laihduttamisella.
Minusta tuntuu että olen "vierailulla" tässä läskikehossa, vuoden päästä aion painaa ainakin 20kg vähemmänb kuin nyt. En kyllä kestäisi tällaista kömpelöä ja hankalaa elämää itseni kanssa päivästä toiseen.
Kommentit (6)
On varmaan nestettä kertynyt nyt liiaksi jos voiveitsen pitäminenkin käy kipeästi. Jalat myös ilmeisesti nestettä täynnä jos kengät ei mahdu! Suolat minimiin!
toimista erittäin hyvin, kiitos kysymästä, ja kyllä, olen läski.
Sä olet niin turvoksissa, että kipusi johtuvat niistä.
Minua ihmetyttää, miten ne pallomahaiset miehet pystyy mihinkään normaaliin. Käsikopelolla pitää käydä vessassakin kun ihan varmasti sitä penistä ei sen mahan alta näe. Painoa varmaan on kertynyt niin hitaasti, että siihen on tottunut ja keksinyt keinot.
on vähän eri asia, kuin ylipaino. Idiootti olet jos sitä et tajua. =D
Katsos kun kumarrellessakin läski antaa periksi, vauva siellä mahassa ei. Läski ei satu, turvotus kylläkin.
Että niitä kahta asiaa ei voi oikein verrata. Tiedän mistä puhun, koska olen läski, joka on ollut raskaana. Tiedän siis aivan varmasti noiden välisen eron (ja mua ihmetyttää, että on olemassa ihmisiä, jotka ei tiedä..)
mutta nämä liikakilot ovat masennuksen mukanaan tuomia, ne ovat olleet seurausta siitä että olen lääkinnyt itseäni suklaalla. Mielelläni olisin hoikka ja energinen, mutta kun henkisiä voimavaroja ei ole niin niitä ei sitten vain ole.
En ole koskaan kokenut elämääni hankalaksi. Äsken juuri siivosin. Ainoastaan selkä on nyt kovilla, kun masu painaa.
Sulla on ylimääräistä turvotusta, itse en onneksi kärsi siitä.