Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help!! Tuleva työpaikka Espoon Niittykummussa...Ov

Vierailija
27.08.2010 |

Mistä lähden katsomaan asuntoa minulle ja tytölle (5-v)? Auto on käytössä, mutta työmatka ei saisi olla kuitenkaan liian pitkä, jotteivat tytön päivät tarhassa veny ihan mahdottoman pitkiksi. Rauhallinen, lapsiystävällinen asuinalue hakusessa, joko Helsingistä tai Espoosta. Omaan asuntoon ei ole varaa, vaihtoehtoina ovat vuokra- ja asoasunto (mulla on hyvä viisi vuotta sitten haettu järjestysnumero).

KIITOS!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueet sopivat vaatimuksiisi, ja niistä on hyvät bussiyhteydet (n. 20 min tai vähän alle) Niittykumpuun.

Vierailija
2/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen varmaan kuitenkin autolla töihin, joten julkisella liikenteellä Niittykumpuun ei ole niin suurta merkitystä. Julkisilla olisi toki muuten kiva päästä Helsinkiin nopeasti ja läheltä. Olen vähän katsellut tulevan metroreitin varrelta - Miten esim. Lauttasaari, millaista aluetta, onko lapselle eskari/päivähoitopaikkoja tarjolla?

Toinen, mitä olen kartasta katsellut ja hyvää kuullut, on Tapiola.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaari on kallis. Suosittelisin itse muuttoa tapiolaan tai olariin, tai miksei myös matinkylään.

Olarista olisi lyhyt matka töihin, lähellä matinkylän kauppakeskus iso omena, hyvät yhteydet helsingin keskustaan. Olarista voisit mennä vaikka pyörällä töihin.

Eli mieti näitä. Koska töissä täytyy käydä viitenä päivänä viikossa (yleensä), niin suosittelisin muuttoa työpaikan lähelle, koska se helpottaa kaikkea arkea huomattavan paljon.

Vierailija
4/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boin kertoa, että Niittykumpuun on todella hyvät yhteydet, ja ruuhkat ovat niillä main sen verran suuret, ettei oma auto tuo mitään iloa matkoihin. Bussissa voi lukea tai mesettää tai vaan olla ja levätä.

Vierailija
5/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittykumpuun ajetaan useimmista suunnista joko Kehä II:n tai Länsiväylän kautta, ja molemmat ovat ruuhka-aikaan _todella_ ruuhkaisia. Itse ajan pyörällä heittämällä ohi autojonoista.

Boin kertoa, että Niittykumpuun on todella hyvät yhteydet, ja ruuhkat ovat niillä main sen verran suuret, ettei oma auto tuo mitään iloa matkoihin. Bussissa voi lukea tai mesettää tai vaan olla ja levätä.

Lauttasaaresta on todella vaikea saada päivähoitopaikkaa, samoin Ruoholahdesta. Espoosta suosittelisin joko Olaria tai Matinkylää, molemmissa todella kivoja asuinalueita, palvelut lähellä, keskustaan pääsee helposti (muutaman vuoden päästä myös metrolla), ja päivöhoitopaikkoja on kivasta. Itse asumme Nuottaniemessä Matinkylän kupeessa, ja viihdymme loistavasti! Huomaa, että sekä Olarissa että Matinkylässä on myös vähemmän viihtyisiä vuokrataloalueita. Tapiolakin on kivaa seutua, mutta en tiedä sen päivähoitotilanteesta. Latokaski, jota joku aiemmin suositteli, on ihana alue, mutta julkisen liikenteen yhteydet ovat vähän huonommat ja huhujen mukaan päivähoitopaikat kortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän