Vain äidiksi kypsä nainen aikoo imettää/imettää vauvaansa!
Kommentit (24)
kun yrityksistä huolimatta maito ei nouse...? Ei siinä paljon imetetä... :( Huono ja epäkypsä äiti siten varmaankin olen, kun olen tämän asian takia antamaan korviketta lapselleni... Ja kaiken lisäksi kohta toisen maailmaan pukkaan, minä epäkypsä äiti... Ja sama ongelma on varmaan sittenkin...
että hänellä on nykyään yhä useammin asiakkaita, jotka ilmoittavat todella jyrkästi jo raskausaikana, että eivät aio imettää ollenkaan - ulkonäkösyistä! Eivät halua rintojen muuttuvan. Olipa kuulemma yksi äiti vaatinut sektiotakin, kun ei halunuut rimpsansa löystyvän. Ei ollut hänelle kuitenkaan sektiota näillä perusteilla annettu ja tehty.
Olen ap kanssa siinä samaa mieltä, että ylläolevat naiset eivät ole olleet kypsiä äideiksi, kun pistävät oman ulkonäkönsä lapsen edun edelle. Olisi ehkä kannattanut lykätä sitä lapsen tekoa vielä vähän aikaa.
äitiyttä sillä mitata.
Ja kuka tietää miten kypsä tai epäkypsä on saamaan lapsia, se tosikoitos alkaa vasta sitten kun palautusoikeutta ei enää ole :-).
.. vaikka kuinka paljon aikoisi tai sitä haluaisi. Omat lapseni olen kaikki kolme imettänyt lähes vuoden vanhoiksi, mutta ei tulisi mieleenkään arvostella muita. Ei se niin helppoa ole, ei ole ollut minullakaan. Tämmöinen keskustelu samoin kuin sektiosta arvostelu on ala-arvoista. Teidättehän, helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät auta/tue kanssasisariaan.....;)