Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan tupakkaa vaikka olen raskaana.

Vierailija
27.08.2010 |

Päässä risteilee itsetuhoajatukset ja olen sortunut taas tupakoimaan vaikka olin 2kk polttamatta. Paska, paska mikä paska. En tiedäm mikä minua vaivaa, itsetuhoiset ajatukset alkoivat hiljattain ja tuntuu ettei millään ole enää merkitystä. Ei ole aiemmin ollut. Ahdistaa koko ajan, en saa nukuttua, itkettää. Joku varmaan sanoo, etten ansaitse lasta, joo olen samaa mieltä. Mistä voi saada apua ja mitä sanon? "Vedän röökiä"??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA SE LAPSI ANSAITSEE paremman alun mitä sinult nyt on saamassa, ja vain SINÄ voit sen parnatumiseen vaikuttaa.

Sä voit jatkaa elämääsi vauvan jälkeen, mutta anna sille edes mahdollisuus hyvään alkuun.

Vierailija
2/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan on se aika jolloin sinun pitää laittaa "joku muu" kun itsesi etusijalle. Taistele itsekkyyttäsi eli tupakkaa vastaan. Olet hienosti jo taistellut 2kk! Pystyt jatkamaan urheaa taisteluasi. Vauva on viaton ja tahtoo sulle vain ja ainoastaan kaikkea hyvää. Tulet vielä katumaan jäkeenpäin toimiasi ellet lopeta, joten ole viisas jo tänään ei vasta huomenna! Vauvalle ihanaa elämää toivoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli esikoisen raskausaika yhtä taistelua. Välillä sorruin, sitten taas en polttanut. Enimmäkseen pystyin olemaan polttamatta. Monesti mietin, että onko tupakka tärkeämpi kuin lapsi. No, ei tietenkään ole, mutta silti joskus tuntui, että lapsellakaan ei ole väliä, kun vaan saa röökin.:( Eli onko se rööki sittenkin tärkeämpi?

Onko tuo sinun masennuksesi siitä tupakasta vai tupakka seuraus masennuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän