Valkoiset keittiönkaapin ovet matta vai kiiltävä?
Tarkoitus laittaa uuteen kotiin valkoiset kaapistot keittiöön, tulee paljon isoja laatikostoja. Vedin on pitkä, mattakromi. Onko nyt hottia kiiltävä vai matta sileä ovi vai jokin muu??
Kommentit (10)
laittaisin, se kiiltävä näyttää kohta auttamatta vanhanaikaiselta.
joten laittaisin sitä, ihan sama mitä muut ajattelee, itseä vartenhan se koti on :)
Eli laita se mistä tykkäät eniten :)
(ostettiin, kun oli jo valmistunut, joten ei itse päästä vaikuttamaan pintoihin). Keittiökaapistojen ovet ovat kiiltävällä maalilla maalatut. Ei siis korkeakiiltoa, muttei mattaakaan. Olen ollut tosi tyytyväinen, vaikka en itse olisi varmaan osannut moista valita. Minusta varsin ajattomat ovet.
Laitoin mattavalkoiset ovet, vaikka kalustemyyjä ei meinannut millään käsittää että laitan mattaovet vaikka korkekiiltoiset oli niin hottia. Ajattelin että en ole joka vuosi vaihtamassa kaappien ovia, joten valitsin sellaiset jotka ei ala kyllästyttään sitten kun villitys menee ohi. Valkoisiin mattaoviin olen ollut tyytyväinen koko ajan. Kavereilla on monilla korkeakiiltoisia, enkä tiedä kumpi, korkeakiiltoinen vai matta paremmalta näyttää. Kokonaisuus ratkaisee.
Korkeakiiltoinen on jotenkin ylellisemmän näköinen ja minusta helppohoitoisempi. tuntuu että mattaan jää kaikki lika kiinni.
Helppo pitää mattapintaiset ovet puhtaana.
Korkeakiiltoinen on jotenkin ylellisemmän näköinen ja minusta helppohoitoisempi. tuntuu että mattaan jää kaikki lika kiinni.
Meillä on ollut mattaa ja kiiltävää ja kyllä jälkimmäinen on puhtaanapidon kannalta parempi.
itse valitsin mattavalkoisen koska en voi sietää kiiltävää en ovissa enkä laatoissa. oma maku kai ratkaisee, ei se mikä on kuuminta hottia.
korkeakiiltoiset, vetimettömät ovet ovat edelleen muotia. Lisäksi yhdistelmä, jossa kiiltävät vetimettömät yläkaapit ja tummat vetimelliset alakaapit.
oli jonkin aikaa sitten kuuminta hottia ja ilman vetimiä mielellään. Nyt on kai tuo trendi jo mennyt vähän ohi kun se on jo niin tavallista. Eli en laittaisi ainakaan superkiiltävää..
oli jonkin aikaa sitten kuuminta hottia ja ilman vetimiä mielellään. Nyt on kai tuo trendi jo mennyt vähän ohi kun se on jo niin tavallista. Eli en laittaisi ainakaan superkiiltävää..