Mitä tarkoitusta palvelee eskarilaisten lelupäivä kerran viikossa?
Meidän poika leikkii oikeastaan vaan legoilla, pitäiskö niitä nyt sitten viedä sinne joka viikko katoamaan.
Tuonkin ajan voisi käyttää vaikka vapaaseen leikkiin.
Kommentit (46)
Ei ole ongelma. Pakkaakin ne hienosti. Viimeksi oli hai mukana.
Ensi viikolla vie lego heron.
Mun pojalle tosi tärkeä tämä lelupäivä.
mutta näköjään siihen sitten on jokin "järkeväkin" syy.
Minun mielestä se kyllä tuntuu typerältä ajatukselta. Varsinkin jos niitä leluja esitellään joka viikko vielä, niin aina pitäisi olla jotain uutta ja ihmeellistä mukana... Eikö tule kilpavarustelua lasten kesken.
on kalleimmat lelut ja joka perjantai uusi, saa eniten kavereita.
Kaikkien kliseiden alla se menee näin.
mutta näköjään siihen sitten on jokin "järkeväkin" syy.
Minun mielestä se kyllä tuntuu typerältä ajatukselta. Varsinkin jos niitä leluja esitellään joka viikko vielä, niin aina pitäisi olla jotain uutta ja ihmeellistä mukana... Eikö tule kilpavarustelua lasten kesken.
on kalleimmat lelut ja joka perjantai uusi, saa eniten kavereita.Kaikkien kliseiden alla se menee näin.
Vastasin jo tuonne oman ryhmäni toiminnan puolesta, ja voin jatkaa tähän: ei todella tarvitse olla joka kerta uutta. Monet tuovat viikosta toiseen sen lempparilelun ja kertovat sen kuulumisia sillä viikolla. Kaverit on samat leluista riippumatta. Toiset ei tuo mitään, ja sekin on ok. Saa myös valita päiväkodin leluista jonkun jos kokee jonkun sinä päivänä tärkeäksi ja kertoa siitä.
Kuvittelin aina, ett tarkoitus on se, että lapset tykkäävät näyttää toisille omia kivoja juttujaan. jakaa sen lempipehmon esim. Varsinkin jos suku asuu kaukana, on kiva näyttää jollekin mitä on.
ja tuoda vaihtelua päiväkodin leluihin.
mitän varmaa tietoa ei ole, en ole alan ihmisiä.
kasvatatko mukuloitaskin yhtä takakireiksi?
jos 21 ei halua antaa lapselleen baguganeja tai jotain muuta tarpeetonta roskaa.
bionicleja tarhaan ja eskariin lelupäivinä.
Ihan hyvin ovat pysyneet ehjinä ja osat tallessa. Jotkut aseet olen vain käskenyt jättämään kotiin, ne kun irtoavat helposti bioniclejen käsistä ja voisivat kadota. Muut osat on kuitenkin niin tiukassa etteivät ihan helpolla irtoa.
On jollakin eskarilaisella näkynyt legojakin, ja kuulemma nekin ovat pysyneet ehjinä.