Haamuko?
Mitä mieltä tästä kuvasta?
http://www.aijaa.com/v.php?i=6606381.jpg
Ainakin livenä nähtynä selvä haamu :-) Itseä mietityttää se, pitäisikö olla vahvempi? Tänään kp 29/27-30, testi otettu iltapäivällä 4-5 tuntia rakossa olleesta pissasta (testin herkkyys 20). Maanantaina tein myöskin iltapäivällä testin (joo, tiedän tosi ajoissa), herkkyys oli silloin 10 ja tulos puhdas negatiivinen. Ennen olisin tämän päiväisestä testistä ollut varma plussasta, mutta 2 keskenmenoa on nostanut varpailleen. Nouseeko Hcg jälleen liian hitaasti? Viikonloppuna teen uusintatestin aamupissasta jos vuotoa ei sitä ennen näy, mutta sitä ennen tarvin tukeanne naiset :-) Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (8)
toivottavasti siitä vielä vahvistuu, onnea!
selvä haamu... :)
Ja varmasti voi vahvistua siitä vielä kunnon plussaksi! Varovainen onnittelu! :)
Uskallan jo onnitella ja toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin.
Niin ja tervetuloa neliapiloihin odotus puolelle kun olet valmis siirtymään. =)
Sirppana rv 18+4
selkeä plussa :)
Varovainen onnittelu! Itse tein testin ei herkkä 2 tuntia rakossa olleesta virtsasta päivällä. Sain selvän vahvan viivan heti ruutuun. Minulla oli silloin kp 31/28.Sinun täytyy testailla uudestaan parin päivän päästä ellet usko :)
Jos sun pisimmät kierrot on olleet 30pv, niin silloinhan varma plussausajankohta olisi vasta sen jälkeen, siis KP31. Teit siis testin 2 päivää ennen kuin nuo 20mIU-testit lupaavat tuloksia.
Itsekin 2 keskenmenoa kokeneena voin sanoa, että tuo näyttää ihan hyvältä. Eka km (silloin varhainen 5+) näytti haamuviivaa vielä KP31/22-27, eli hurjasti myöhempään kuin tuo sinun.
Tokassa tein haamun KP26, mutta kyseisessä kierrossa oletin ovulaation tapahtuneen kp9. Näin ollen tuokin keskenmenoon johtanut haamu olisi tehty dp16 (kun apteekin testi lupaa tuloksia dpo14).
Sullahan tuo haamu olis ollut 30pv kierrolla dpo12. Eli tosi aikaisin. Jos kp31 näyttää vielä vahvasta aamuvirtsasta haamua, niin sitten mulla alkaisi hälytyskellot soimaan...
Mutta siis sun tapaus näyttää hyvältä, rutkasti onnea odotukseen!
Tein tänä aamuna (kp31) uuden testin Apteekin omalla ja selvä plussa tuli :-) Vielä en kuitenkaan osaa täysillä iloita raskaudesta, ehkä sitten ultran jälkeen jos siellä jotain elävää näkyy...
ja rutkasti vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan!
tosi hennon punaisen viivan ;).