Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinävauvoja 2011?

25.08.2010 |

Siis onko ketään kuka yrittää saada sellaisen? Meillä TOIVOTTAVASTI alkaa kakkosen yritys lokakuussa. Esikoinen 07/09.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Moikka taasen Anuliini!

Edelleen on heinävauva mielessä täälläkin. Viime viikonloppuna oli hyvä ovis ja mietittiin siipan kanssa, että pitäiskö jo hyödyntää.. Mutta vielä ehkäistiin, lähinnä mun päätöksellä. Koulu on alkanut ja työrupeama on semmoinen, että jos parin viikon päästä alkaisin voimaan pahoin ja väsymys lisääntyisi entisestään, en todellakaan jaksaisi tätä duunia. Odottelen siis tällä kertaa hyvillä mielin myöhempiä yritysaikoja. :)

Kalenteria tutkailin ja näyttäisi kivasti siltä, että mikäli mun ihanasti tasaantunut kierto pysyy tasaisena, se ensimmäinen yritysovis osuisi sopivasti syyslomalle. :D Mutta sinne on siis vielä melkein kaksi kuukautta aikaa.. Mutta tätä vauhtia aika hurahtaa ihan huomaamatta. Elokuu on ainakin mennyt pikavauhtia ohi.

Mites teillä? Miksi yritys alkaa TOIVOTTAVASTI lokakuussa? Epävarmuutta?

t. Aamupuuro, n. 6 viikkoa (!!!) yrityksen alkuun :)

Vierailija
2/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, kiva kuulla :) Meillä on suhde aika huonossa jamassa nykyään, enkä oo oikee varma miten se tästä jatkuu. Toivottavasti toivoa vielä on ja saadaan asiat selviks, sitten vois yrittää :) haluaisin toisaalta lapset juuri tuon miehen kans, mut toisaalta se on välillä niin hankala ihminen.. Mutta niin kovasti haluaisin raskautua! Kyllä mun vaisto sanoo että asiat järjestyy :) se on pohjimmiltaan hyvä ja lempeä ihminen vaikka välillä oikuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisps Anuliini!

Pitää taas päästä vähän purkamaan höyryjä.. Onneksi on tämä palsta! Mulla elokuun kierto alkaa olla lopuillaan, tätiä odotellaan käymään ensi viikon alussa. Tiedän, etten ole tässä kuussa tullut raskaaksi, .. tai sitten kumi on pettänyt oikein käytettynä. Nimittäin oireita on TAAS vaikka kuinka paljon. Parina päivänä on ollut rajuja repäisykipuja yskiessä ja aivastellessa (olen ollut vähän vilustunut). Nenästä on nuhasta huolimatta tullut supertarkka, haistan kaikenmoiset pikkujutut ja kaikki hajut ärsyttävät. Ilta- ja aamunälkä vaivaa. Tissit on arat, naama on ollut oviksen jälkeen kuin roiskeläppä.. :) Täytyy koittaa pitää mielessä, että näitä oireita on ollut ennenkin sitten, kun oikein kunnon yritys alkaa, etten turhaan elättele toiveita.

Päätin tänään, ettei meillä yritetä vielä syyskuussakaan, vaan vasta lokakuussa, niinkun alkuperäinen suunnitelma oli. Töissä on nyt niin paljon stressiä, etten jaksaisi alkuraskauden ongelmia nyt (vaikken edes tiedä, millaisia ne ongelmat ovat..). Lisäksi toukokuussa mahdollisesti alkava äippäloma ei kuulosta hyvältä kevään suunnitelmien puolesta. Toukokuulle on nimittäin tulossa yksi ulkomaanreissu, enkä tahtoisi riskeerata sitä ison mahan takia. Kuulostaahan tämä järkevältä mietinnältä???

Hauskaa on myös se, että olen kärttämällä kärttänyt siipaltani yrityksen aloittamista jo monta vuotta. Nyt kun mies olisi valmis vauva-ajatukseen, sanonkin minä "ei vielä". :) Rehellisesti sanottuna yrityksen aloittaminen pelottaa, hirvittää, jännittää ihan kamalasti. Aiemmin en ole tuntenut tällä tavalla.. Entäs jos en olekaan vielä valmis äidiksi???

Mites teillä sujuu? Oletteko saaneet parisuhdeongelmia selvitettyä? Mitä kuuluu lokakuun yrityksen aloitukselle?

t. Aamupuuro ja 6 viikkoa yrityksen alkuun! *kääk!!*

Muoks.. Mitähän mun laskupäälle oikein kuuluu? Siis jo edellisessä viestissä 2 viikkoa sitten sanoin, että 6 viikkoa yrityksen alkuun. Nyt väitän ihan samaa ja kalenterin mukaan olis vielä 7 jälellä... *huoh* Sekopää..

Vierailija
4/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että minne sitä lähtis purkaan päätään :)Eli meillä kans kakkosen yritys alkaa ens kuussa ja esikoinen on 03/09. Viime keväästä olen kuumeillut vaihtelevasti ja nyt taas kesän jälkeen tunne on vahvistunut. Ajatukset tälläkin hetkellä leijailee asian ympärillä ja miestä en viiti kuormittaa näillä höpinöillä enempää. Kaverikin odottaa jo kakkostaan, että ei se ainakaan mun kuumetta vähennä yhtään :)

5/11 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin heinäallergikko niin toivottavasti saan heinävauvan :) . Näyttää siltä että heinäkuulle menee väkisin jos seuraavassa ovulaatiossa tärppäsi. Mitään muuta en toivokaan elämältäni tällä hetkellä. Esikoista siis yritetään edelleen.

Vierailija
6/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista tässä yritetään. Esikoinen 11/09 ja jos tärppäis=)

Vierailija
7/11 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies sai minut nyt sitten ylipuhuttua ja kolmatta aletaan yrittämään lokakuussa... Esikoinen 08/04 ja kakkonen 10/06... Kierukka otetaan pois 1.10 ja sen jälkeen siis yritystä kehiin joka onkin sitten jo ihan pian käsillä!!! :) Onnea kaikille yritykseen ja toivotaan että mahdollisimman moni saisi sitten toivomansa vauvan 07/11 :)

Vierailija
8/11 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tänne ilmoittautua kanssa : )

Mulla ollut kesävauva haaveissa ja nyt sitten kun siihen olisi viimoiset mahdollisuudet niin sain miehenkin ylipuhuttua : D Just loppui menkat ja jätettiin ehkäisy pois eli ei muuta kun jännätään kuinka käy.

Ja meillä siis aiemmat lapset 8/07 ja 5/09 eli kolmatta koitetaan.

Vierailija
9/11 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis miestä tarvinnut puhua jonnin verran ympäri tämän kolmosvauvan suhteen, joten hälle en paljoakaan voi näitä fiiliksiä paasata. Tänne siis nyt avaudun. Olen alusta asti halunnut kaikki lapset pienillä ikäeroilla ja alkuun mies on ollut samaa mieltä ja lasten lukumääräolisi se kolme mikä olisi moilemmille ok (mulle voisi kelvata neljäkin : )) Nyt sitten olen useamman kuukauden kuumeillut oikein tosissaan, mutta mies onkin ollut vähän sillä kannalla, ettei olekkaan varma haluaako sitä kolmatta ollenkaan : ( Kuitenkin nyt semmoisen neljän kuukauden varovaisen suostuttelun ja asioiden läpikäymisen jälkeen on suostuvainen kolmosvauvaan. Ite niin mieluusti tahtoisin kevät/kesävauvan ja tästä syystä olisin tahtonut aloittaa yrityksenkin jo pari kuukautta sitten. Nyt kun sitten on viimeinen mahdollisuus siihen kesävaaviin niin on odotukset pikkuisen korkealla. Yritän olla ottamatta mitään paineita ja päätin etten mieti mitään oviksia yms. Ollaan molemmilla aiemmilla kerroilla tultu raskaaksi ekasta yrittämästä ja nyt sit pelkään, et jos näin ei käy niin pettymys on valtaisa. Ja se on kuitenkin aika mahdollista, et ekasta kerrasta ei tärppää.

No siis nyt tuntuu mahdottomalta odotella vaan ja ottaa rennosti.

Mulla kai pitäisi osua ovis nyt loppu/alkuviikkoon ja aion kyllä houkutella miestä vällyjen väliin mahku usein : ) Sit vielä pitäisi malttaa pari piinaavaa viikkoa tuleeko tulosta. Koko ajan vaan pyörii mielessä asia ja sit pelkään, etten ovuloikkaan ollenkaan kun stressaan asialla ja sit stressaan entistä enemmän. On sitä immeinen vaan outo otus : )

Noin johan hiukan helpotti, kun sai avautua. Ketään kun ei ole kelle voisi höpötellä, kun vauva uutisen haluaa kertoa vasta sit kun vauva on jo tuloillaan ja miestä en halua tällä hermoilullani rasittaa, peruu vielä koko projektin : )

Nyt siis vain piinallinen odotus jatkuu.

Niin ja plussatuulia kaikille heinäkuusta haaveileville

10/11 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ennestään -03 ja -06. Ja jos se kolmas vielä suotaisiin.

Pillerit jääneet pois muutama kuukausi takaperin.

Tällä hetkellä kp 12/28-30 ja pitäisi ryhtyä tuumasta toimeen. :)

Molemmat aikaisemmat raskaudet napanneet 2-3 kierron päästä, kun pillerit on jätetty nurkkaan.

Eli odotukset on kovat...

Vierailija
11/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kirv@ Minä siirryin täältä tuonne kolmosten pinoon, kun täällä taitaa olla aika hiljaista, sinäkin sinne sopisit ; )