Lyökö mies uudestaan jos on joskus kerran lyönyt naista?
Kommentit (11)
mut kolme kertaa, laitoin tokan kerran jälkeen ulos, mutta puhui itsensä takaisin. yritti myös kolmannen kerran jälkeen puhua, mutta siinä vaiheessa olin jo viisastunut.
ja minä en enää ikinä sellaista miestä katsoisi joka kerrankin löisi, kun kerran olemassa on miehiä jotka eivät niin ikinä tee.
Mutta kyllä löi, humalassa, vielä monta kertaa ennen kuin todella tajusin, että ihana mies selvinpäin on hengenvaarallinen humalassa.
Eikä halunnut lopettaa juomista. Joten minun oli pakko lähteä.
mutta poikkeuksiakin on, jos mies itse tajuaa hakea apua tilanteen jälkeen
siihen pisteeseen eikä kadu. Ja jos jatkuvasti haukkuu exäänsä ja käyttää nimiä "ex-akka", "ex-ämmä" niin selvä tapaus.
Ei siis erottu tuon väkivaltaisuuden takia, vaan vuosien päästä aivan muista syistä.
Ex ei varsinaisesti lyöny koskaan, mutta kerran oli väkivaltainen, töni pitkin seiniä, riuhtoi, repi. Olin aivan paniikissa.
Sen jälkeen koskaan ei käynyt muhun kiinni. Säikähti käytöstään todella paljon itsekin.
Suurin osa kyllä lyö toisen ja kolmannenkin kerran.
Otin eron itse, koska väkivalta on typerää, enkä halua päästä masentaviin tilastoihin. Suhde ei toiminut lainkaan, ja koska se johti tuollaiseen idiotismiin tein johtopäätökseni.
Missään muissa suhteissa ei ole tarvinnutkaan riidellä. It takes two to tango.
.mies
kun arki koittaa. Miksipä kuvittelisin muuta? Se olisi varsinaista naiviutta. Onnea vaan exän uudelle kullanmurulle.
Riippuu miehestä ja lyödystä. Usein lyöjä uskoo ettei lyöty jätä häntä vaikka hän löisikin niin kynnys on pienempi kuin sellaisen naisen kohdalla joka kääntyisi välittömästi kannoiltaan jos mies vielä uudestaan löisi. Naisen pitäisi olla ihan luonnostaankin vahvaluonteinen.