Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on paha olla. :(

Vierailija
26.08.2010 |

Pelkään toisia ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä pelottaa?

Vierailija
2/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne tahtoo mun muuttuvan samanlaiseksi kuin itse ovat ja jos en tee sitä, niin mulle tehdään jotain. Pelkään, että mun lapset viedään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei monikaan halua mitään pahaa toisille.

Yritä löytää ympärillesi positiivisia ihmisiä ja kerro reilusti pelostasi niin se auttaa pääsemaan siitä yli. Jaksamista ja voimahali :)

Vierailija
4/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä kivoja ihmisiä löytyy? Mä tunnen vaan kamalia ihmisiä.

Ap

Vierailija
5/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos oot se toisen avauksen tekijä masennuksesta kyselijä niin tuntuu ainakin tän avauksen perusteella että tarvit nyt hoitoa. Pliis! Ja voimia. Käy tsekkaamassa tilanne. Ei kukaan sua halua muuttaa.

Vierailija
6/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi samassa tilanteessa, tosin ilman lapsia ja ilman tunnetta siitä että pitäisi muuttua toisten ihmisten kaltaiseksi.

Silti olen tosi ahdistunut, en saa/uskalla hakea mitään kontaktia ihmisiin.

Vierailija
7/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontaktit toisiin ihmisiin on vain tuskaa ja ahdistusta, kun niille pitää esittää koko ajan. :(

Musta tuntuu, etten voi enää yhtään joustaa tai mun minuus tms. katoaa. Tahdon vaan ja ainoastaan olla oma itseni koko ajan.

Hirvee uhma iskee nytkin päälle. Musta tuntuu, että MÄ EN PERKELE ENÄÄ HYPI TOISTEN PILLIN MUKAAN! Mä haluan tulla kuulluksi!

Musta tuntuu ihan siltä, että haluaisin syvimmän sisimpäni ympärille jonkin suojamuurin, ettei muut enää pääse sörkkimään sitä. :(

Ap

Vierailija
8/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä palstalta. Palaan sitten, kun voin lukea juttuja tuntematta, että olen täysin paska ihminen ja mut halutaan väkisin muuttaa, jos palaan.

Ja mihinkään terapioihin en mene, niissä kaikkitietävät mammat puhuu puuta heinää ja käskee mua tekemään asioita, joita en halua tehdä. Niillekin mä vaan nyökyttelen ja yritän suorittaa, mitä käskevät ja paha olo vaan kasvaa. Kuvittelen jotenkin, että kyllähän näiden nyt täyhtyy tietää, minkälainen mä olen ja mitä mä haluan ja mitä mun pitää tehdä, kun ne on kerran ammattilaisia. Mutta ei enää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi