Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jeesus, miten nolo tyyppi! Kopioin tämän tuosta fb-ketjusta:

Vierailija
26.08.2010 |

"Mä vastasin, kun exä 20 vuoden takaa kyseli, mitä nykyään kuuluu. Tiedän muiden tutun tuttujen kautta kyllä, mitä hänelle kuuluu. Ei ollenkaan niin upeaa ja mahtavaa kuin havitteli. Se joka kuuseen kurkottaa...

Pikkumaista, mutta pakkohan oli kehua meidän just valmistunutta taloa, fiksuja lapsia ja ennen kaikkea, mihin päädyin työelämässä. Yksi syy pitkässä listassa, minkä vuoksi hän minut aikanaan jätti oli, että kädenvääntö että miksi menen Sihteeriopistoon, enkä hae Kauppakorkeaan. HSO pohjalta pääsin HR-tehtäviin, joihin halusinkin. Kansainväliseen firmaan, joten pääsen (lasten ollessa ihan pieniä "jouduin") matkustamaan. Jne jne.

Se vaan satutti aikanaan niin pirusti, että muuten olisin kelvannut, mutta kun en ollut rikkaasta perheestä/en kunnianhimoinen hakemaan oikikseen tai tuonne kauppikseen/materiaseikat.

Ihan asiallisesti kirjoitin, että kaksi työssä käyvää kohtuu hyvin tienaavaa ihmistä pystyy 15 vuodessa saavuttamaan kohtuu hyvän toimeentulon kaikkine matkoineen, taloineen jne. Ettei siihen tarvitse vanhempien perintöjä odotella ;). (oli pakko lisätä...)

Ei ole vastannut!"

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorppa, mutta mua huvitti tuo Sihteeriopistoon meno tiettyjen mielleyhtymien vuoksi!!!:D

Vierailija
2/2 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exästä en tiedä, mutta valitsisin itse mieluummin köyhän kauppakorkeelaisen kuin rikkaan sihteeriopistolaisen.

Mutta aiheensa kullakin kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla