Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mä nyt olen raskaana, niin en tiedä mitä tehdä. :(

Vierailija
26.08.2010 |

Saattaa olla niin, että olen raskaana, kuukautiset myöhässä. En edes uskalla tehdä testiä. :/

Vituttaa. Voi olla, että teen abortin jos olen raskaana, koska ei ole varaa hoitaa lasta ja on vielä kohonnut riski lapsen vammautumiseen ja kuolemaan. :/

Turhaanhan mä ahdistun, kun en edes tiedä olenko raskaana. Kuinka pian kuukautisten myöhästymisen jälkeen testi näyttää varmasti plussaa?

En oikeestaan edes tiedä, miksi kirjoitin. Ahdistaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, pitäisi näyttää oletko raskaana. Riippuu tietenkin miten säännöllinen kiertosi on.

Eikö sun kuitenkin kannattaisi testata, tietäisit sitten todellisen tilanteen ja voisit sen perusteella miettiä vaihtoehtoja. Jos odotat liian kauan testin tekoa, et voi sitä aborttiakaan tehdä. Lapsenhan voi antaa myös adoptioon, jos ei halua tehdä aborttia.

Pystyykö tuota mahdollista vammautumisriskiä selvittämään millään testillä, jos olisit raskaana? Tuolloin voisit jutella testimahdollisuudesta kätilön/lääkärin kanssa rauhassa ja tehdä päätöksiä vasta sen jälkeen.

Tsemppiä sinulle, kyllä sinä selviät! Yksi askel kerrallaan eteenpäin...

Vierailija
2/2 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivista näytti. Ed. kuukautisten alusta 39 pv.

Mikälie vikana sitten. :/ Toivottavasti ei ole kohdunulkoinen, se ei kai aina näy testissä, semmonenkin kerran oli. :/

Ja tuota vammautumishommaa ei voi millään testata. Varmaa ei ole, että mitään tapahtuisi, mutta prosentit taitavat olla jotain 10 tms, että ainakin jonkinasteisia ongelmia tulee.

Saakohan tällä perusteella sterilisaation? Mä tuun hulluksi tän asian kanssa, en kai voi kohta harrastaa seksiä ollenkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä