Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 6 ja verensekaista vuotoa :(

Vierailija
25.08.2010 |

Elikkäs menossa tällä hetkellä rv6 ja nyt jo kolmen päivän ajan vessassa käydessä on tullut sellaista sellaista verensekaista limaa, tai valkovuotoa jossa verijuovia. Enteileeköhän tämä nyt sitten keskenmenoa vai mitä ihmettä?Onko kellään kokemusta tälläisestä? Mitään kipuja minulla ei ole, normaaleja nipistelyjä enempää.Kiitos jos viitsitte vastata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljässä raskaudessa ollut tuhruvuotoa. Joka kerta vuoto on ollut juuri liman sekaista ja yleensä rusehtavaa (ei siis kirkasta). Juuri tuollaisia kuvaamiasi verijuovia valkovuodon seassa. Lopputuloksena on ollut kolme keskenmenoa ja yksi onnellisesti lapsen syntymään päättynyt raskaus. Eli oikeasti verenvuoto ei vielä itsessään kerro mitään. Nyt ei auta kuin katsoa päivä kerralla eteenpäin ja toivoa parasta. Mitenkään et pysty itse tilanteeseen vaikuttamaan, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
2/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen raskauden aikana noihin aikoihin on tullut samanlaista vuotoa. Kerran tuli jopa kirkasta verta todella runsaasti. Vkoja taisi olls silloin 14. Joka raskaus jatkui loppuun asti, eikä vuodolle oikeastaan mitään syytä löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mulla tuli verta vähäsen alkuraskaudessa, mutta ultrassa näkyi, että kaikki on hyvin.

Hyvä merkki on, että ei ole kipuja.

Vierailija
4/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kahden lapsen välissä keskenmeno, joka alkoi just noin rv6. Muutama päivä oli pinkkiä limaa ja sitten alkoi kunnon vuoto. Mutta muistaakseni myös ekassa ja viimeisessä raskaudessa oli joitakin päiviä alussa jolloin tuli verensekaista vuotoa, mutta tosi vähän siis ja ihan hetken vain. Vaikea sanoa, tsemppiä!

Vierailija
5/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään kipuja vielä alussa. Vasta kun vuoto muuttui runsaammaksi niin tuli myös kivut. Mutta, kuten muutkin ovat sanoneet, niin et voi nyt muuta kuin odottaa, mitä tapahtuu. Keskenmenoa ei valitettavasti voi estää, jos se on tuloillaan.

Vierailija
6/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kun olin raskaana. Tuli yhdynnän jälkeen, suurinpiirtein samoilla viikoilla oli myös tosi kovat vatsakivut, jotka johtui kohdun kasvamisesta.

Vierailija
7/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka alkuraskaudessa tullut vähän vaaleanpunaista/veriviiruista vuotoa.

Vierailija
8/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ekassa raskaudessa useammankin kerran vastaavanlaista vuotoa, ja kyllä tyttö syntyi 40+3. Mutta on mulla ollut keskenmenokin, siinä tosin vuoto lisääntyi nopeasti kovemmaksi ja oli selvää mitä on käymässä.

Vuotoja on ihan normaaleitakin, eli älä vielä huoli. Kivutkin kuuluu asiaan, vaikkei sulla niitä ole ollutkaan siis, mutta älä heti säikähdä niistäkään.

Toivotaan parasta!

Vierailija
9/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikuisuuskysymys. Itselläni on 2 keskenmenoa alkanut noin. Mutta myös kahdessa "normaalissa" raskaudessa oli alussa pientä vuotoa. Valitettavasti sinun on vain nyt odoteltava loppuuko vuoto vai runsastuuko... Tiedän, että on kiduttavaa aikaa, voimia!

Vierailija
10/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuosta verensekaisesta limasta minulle sanottin (verta ei siis vuotanut paljoa), että limakalvot ovat raskausaikana herkempiä ja suonet enemmän pinnassa, joten katkeilevat todella herkästi ihan ilman syytäkin itsestään ja se aiheuttaa monille pientä harmitonta vuotoa.

Toivottavasti vauvalla kaikki hyvin loppuun saakka!