Mä oon liian valikoiva äiti :(
Mä en tykkää yhdestäkään keskimmäiseni pk-kaverista. On vasta 5, tai siis täyttää, ja nyt miettii ketä kutsuu synttäreille.
Osa kavereista on semmoisia manipuloivia pikku ällötyksiä, että tukka nousee pystyyn jo ajattelemisesta. Ovat kiusanneetkin tyttöäni, just sitä perinteistä "en leiki"-arvontaa...
Yksi on lastensuojelu-perheestä, kuulin vahingossa päiväkodissa asioita, joita ei olisi mun kuulunut kuulla (kun pk-täti puhui tämän äidin kanssa) ja nyt hirvittää olla sen perheen kanssa missään tekemisisissä.
Kävi huono tuuri kun ei oo ketään järkevää kaveria siellä. Naapurustossa on 2 ok tyttöä. Toivon salaa että vain ne 2 tyttöä tulevat.
Esikoisen kohdalla ei tätä ollut, vaikka on myös tyttö.
Kommentit (12)
Tykkäätkö itse kaikista lapsesi kavereista? Myös perheistä, missä on huumeita jne.?
ap
olet jotain muuta.
Voi tyttöparkaasi.
Poikani kavereihin kuuluu tarkkiksella oleva poika joka on myös "lastensuojeleperheestä", on ihan yhtä tervetullut meille kuin kuka tahansa muu kaveri.
Toivottavasti et tartuta omia ennakkoluulojasi lapseesi.
että kyse on tyttölapsen kavereista.
Tytöt osaavat olla kieroilevia ja "ällöttäviä" jo pienenä. Pienet pojat ovat paljon aidompia ja suorempia.
Mutta ei yhtä hanakasti ole tervemennyt sinne kylään, koska siellä on oikeasti huumeidenkäyttäjä ja päiväkodissa äidillä on sossujen kanssa kokouksia tästä isäpuolesta...
Nämä ovat siis 5-6-vuotiaita lapsia.
ap
Poikani kavereihin kuuluu tarkkiksella oleva poika joka on myös "lastensuojeleperheestä", on ihan yhtä tervetullut meille kuin kuka tahansa muu kaveri.
Toivottavasti et tartuta omia ennakkoluulojasi lapseesi.
että yksi niistä aidoista pojista veti mun aitoa poikaa turpaan, kun ei antanut leluaan hänelle. 4-vuotiaita.
että kyse on tyttölapsen kavereista.
Tytöt osaavat olla kieroilevia ja "ällöttäviä" jo pienenä. Pienet pojat ovat paljon aidompia ja suorempia.
ne lähtee kotiin kun juhlat on ohi. Ei ne jää teille asumaan herra tieten! Ja samojen lasten kanssa lapsesi joka tapauksessa on päivät pitkät.
Olet surullinen tapaus!!!
lällättelyn ja 'mä en leiki sun kaa tänään'-kuviot. En ole koskaan nähnyt lasta joka ei niitä osaisi. Niitä ei kannata ottaa liian tosissaan ja vakavasti.
Ole vaan valikoiva mutta lapsesi on vaarassa jäädä loppupeleissä yksin.
T: 8 vuotta päiväkodissa 4-6 v ryhmissä
lähentää ystävyttä ja mahdollisesti tulee sitten kutsu sinne kylään... enkä uskalla päästää.
ap
ne lähtee kotiin kun juhlat on ohi. Ei ne jää teille asumaan herra tieten! Ja samojen lasten kanssa lapsesi joka tapauksessa on päivät pitkät.
Olet surullinen tapaus!!!
saa parempia kavereita eskarissa tai koulussa, kun valinnanvaraa on enemmän. Tuossa ryhmässä on tosi vähän tuonikäisiä tyttöjä.
ap
lällättelyn ja 'mä en leiki sun kaa tänään'-kuviot. En ole koskaan nähnyt lasta joka ei niitä osaisi. Niitä ei kannata ottaa liian tosissaan ja vakavasti.
Ole vaan valikoiva mutta lapsesi on vaarassa jäädä loppupeleissä yksin.
T: 8 vuotta päiväkodissa 4-6 v ryhmissä
ne ei oo koskaan osanneet tuota "mä en leiki sun kanssa-kuviota"
Ja tää on totuus.
joskus jopa ihmettelen sitä, samaa palautetta sain pk:sta, eskarista ja nyt koulustakin.
ne ei oo koskaan osanneet tuota "mä en leiki sun kanssa-kuviota"
Ja tää on totuus.
olet jotain muuta.
Voi tyttöparkaasi.