mieli maassa :(
mua vaan itkettää, vaikka en tiedä mikä. en jaksaisi tehdä mitään, edes kättä nostaa. nukuinkin kyllä huonosti. millähän tästä päivästä selviäisi ja kääntäisi sen vähän parempaan...
Kommentit (8)
univelkaa on monelta vuodelta. mulla on diagnosoitu myös masennus, ja saan siihen apua. tää päivä tuntuu vaan taas niin harmaalta enkä saa oikein itsestäni mitään irti enkä mitään tehtyä... ap
Ikävää, auttaisin jos jotenkin voisin. Onko sulla ystäviä, onko lääkitys/kontrolli masennukseen? Pääsetkö illalla ajoissa nukkumaan?
Oletko töissä, voitko viikonloppuna nukkua kunnolla? Saatko jälkikasvun johonkin hoitoon edes pariksi tunniksi?
Jos voisin lähettää sulle voimaa ja lepoa, niin usko pois, sen tekisin! :)
en voi masennukseen sen kummemmin auttaa, en tosiaan ole asiantuntija. Mutta itse piristän ja lohdutan itseäni musiikilla, sellasella mikä itkettää, ja tuo uskoo parempaan.
esim. anna eriksson-pohjoisen lilja. Eihän nämä samat biisit kaikilla toimi, mutta musiikki auttaa silti monia...
kyllä nekin lämmittää mieltä.
masennukseni on kyllä hoidossa, ottaa vaan aikaa toipua. mutta kyllä pienistä jutuistakin on hetkellistä apua toisinaan. tänään se on kai tämä kirjoittelu, musiikkia koitan samalla kuunnella ja suklaatakin meni...
lapset on olleet tänään ihania, leikkineet kivasti keskenään ja olen saanut keräillä voimia. on jo vähän parempi olo kuin aamulla. on mulla myös kultainen mies, joka on minua koittanut tukea ja auttaa. asiat voisivat olla tietysti huonomminkin.
ap
Mahtava ominaisuus sulla, että näet kaikesta huolimatta ne pienet ilahduttavat jutut. Ja että saat lapsista voimaa kaiken väsymyksen keskelläkin. Siihen päälle vielä ymmärtäväinen mies, niin mä luottaisin että hyväksi kaikki kääntyy. Seuraavan kerran kun taas meinaa kaatua kaikki päälle, niin jaksan sen ajatuksen voimalla, että kuin taikaiskusta kaikki voi hetken päästä tuntua taas hieman kevyemmältä.
Halaus sinne täältä Tampereelta! :)
-4
ovat sitten leikkineet löytämällään vesipullolla ja kastelleet lastenhuoneesta maton, pöydän ja lattian. autoleikissä kuulemma satoi vettä. no, eivätpä ainakaan tapelleet keskenään... ap
Olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja tiedän sun tuntemukset. Ihanan kekseliäitä lapsia sulla :) saat olla heistä onnellinen ja ylpeä! Muista vaan, että joinakin päivinä ei tarvitse tehdä mitään sen kummepaa!! On luvallista vaan olla, makoilla lasten kanssa lattialla ja rakennella jotain, vaikka majaa!! Olet hyvä ja ihana äiti ja hyvä kun olet saanut apua masennukseen!
*halaus*
vähän huolistasi. oletko äiti? mistä väsymys johtuu? Tajuan, että itkettää ilman syytä, mutta vähän tarttis tietää tilannetta?