Astianpesukone rikki. Suosittele hyvää ja kestävää
Pari vuotta vanha rosenlew sanoi sopimuksen irti. Nyt pitäisi pikaiseen löytyä hyvä, kestävä kone.
Haluaisin että koneeseen mahtuisi paljon kerralla astioita eli Upolta sekä Mieleltä löysin isompia koneita. Onko kellään kokemusta Uposta? Mielen tiedän merkkinä koska pyykinpesukone on ko merkkiä ja tyytyväinen olen ollut.
Electrolux, Aeg sekä nyt Rosenlew ovat merkkeinä poissuljettuja huonojen kokemusten vuoksi.
Kommentit (24)
sellaista halpamerkkiä kuin Ahma ja olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen, etten enää mitään kalliimpaa osta. Hyvin pelittävät halvemmatkin koneet.
Boschin kone ja se oli ihan huippu!! Ei voida edes puhua samana päivänä siitä ja nykyisestä koneesta (Whirlpool).
Meille ei myöskään tule Rosenlewia siitä useita huonoja kokemuksia (jos on ollut asunnossa muutettaessa, itse ei osteta). Miele kiinnostaa, mikä lie hintaero Boschiin? ap? kun olet jo kierrellyt. Boschista on hyviä kokemuksia.
Mulla oli edellytyksiä että on hiljainen 42-44 desibeliä sekä kulutus 10l vettä/pesu.
Halvemmallakin saa mutta sitten noi toiveet ei täyty. Nyt on onneks kone toiminu mutta osto on kuitenkin ens vuonna edessä remontin yhteydessä.
Ap