Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoin helmikuussa 90kg,nyt 78kg

Vierailija
25.08.2010 |

Vain yksi ihminen on sanonut että olen laihtunut.Olenko siis edelleen niin paksu ettei laihtumista edes huomaa?Pituutta on 173cm.Jouluksi tavoite on painaa enintään 70kg

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka laihtumisen noillakin kiloilla varmasti huomaa.

Voihan laihtumisen taustalla olla esim. surua tai sairautta.

Vierailija
2/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kehtasivat lihomistakin kommentoida tyyliin "Et kyllä koskaan ennen ole NOIN lihava ollut" jne jne.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei tarvitse olla kateellinen mitoistasi, moni kadehtii sitä selkärankaa ja tahdonvoimaa, jota projektisi on vaatinut. Vaikka siis olisi itse miten hoikka. Takuulla huomaavat, siitä ei ole kyse. Onnea vaan -- suoritus on komea ja olo on varmaan sen mukainen :)

Vierailija
4/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei tarvitse olla kateellinen mitoistasi, moni kadehtii sitä selkärankaa ja tahdonvoimaa, jota projektisi on vaatinut. Vaikka siis olisi itse miten hoikka. Takuulla huomaavat, siitä ei ole kyse. Onnea vaan -- suoritus on komea ja olo on varmaan sen mukainen :)

Vierailija
5/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hänen kaverinsa oli kysynyt ihan pokalla että "ooksä laihtunut?". No OOOKSÄ, hyvänen aika sentään kun ihmisestä on lähtenyt puolet pois. Jotkut ei vaan huomaa.

Vierailija
6/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi ainoa ihminen kymmenistä on sanonut että olen laihtunut. Ehkä sitä ei sitte vaan oikeesti huomaa, koska sisko laihtui 7 kg ja sen huomasi ja siitä kommentoi kaikki.

Vierailija
7/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennestäänkin hoikasta varresta ja moni läheinenkin tuttu on helpottuneena kommentoinut asiaa sen JÄLKEEN kun olen itse todennut laihtuneeni. Ovat suoraan sanoneet, että ovat asian kyllä huomanneet mutta eivät ole uskaltaneet sanoa kun ovat pelänneet, että kyse on jostain ikävästä. Vakavasta sairaudestakaan kun ei välttämättä kerrota edes oman perheen ulkopuolisille...

Vierailija
8/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kolmessa vuodessa 96 kilosta 55 kiloon.

Kukaan tuttu/ystävä/tyokaveri ei kommentoinut, mutta vanhemmat olivat ensin tyytyväisiä kun laihduin, sitten alkoi valitus siitä että olen liian laiha... Siskoni ei osannut päättää vaan välillä sanoi lihavaksi ja välillä laihaksi.

Alunperin laihduin 60 kiloon, mutta antibioottiripuli vei viisi lisää. Kun lihoin takaisin 60-62 kilon paikkeille, on taas alkanut tulla vanhemmilta kommenttia että pitäisi laihduttaa. Kuitenkin 55-kiloisena olin heidän mielestään liian laiha.

Koittaisivat päättää!!!

Niin ja pituutta mulla on 166cm. En ole lihaksikas hoikka vaan "laiha läski".

Olisi kivaa jos voisin olla välittämättä muiden mielipiteistä ja tyytyä nykyään 62-kiloiseen varteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan