Tiesittekö muuten paskarajoitteiset,
että ei se vesihanan päälle laittaminen mitään ääniä estä kuulumasta. Se kyllä estää teitä kuulemasta kunnolla omia loiskauksianne, mutta ne ulkopuolella olijat kuulee vesihanan sekä kakkaäänet. Sen hanan pitäis olla siellä kuulijan puolella, jotta äänet ei kuuluisi.
Hassua kun monet kuvittelevat peittävänsä äänet vesihanalla. On aika huvittava kuunnella kun tyyppi laskee turhaan vettä ja samalla kuuluu plumps plumps.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2010 klo 23:50"]että ei se vesihanan päälle laittaminen mitään ääniä estä kuulumasta. Se kyllä estää teitä kuulemasta kunnolla omia loiskauksianne, mutta ne ulkopuolella olijat kuulee vesihanan sekä kakkaäänet. Sen hanan pitäis olla siellä kuulijan puolella, jotta äänet ei kuuluisi.
Hassua kun monet kuvittelevat peittävänsä äänet vesihanalla. On aika huvittava kuunnella kun tyyppi laskee turhaan vettä ja samalla kuuluu plumps plumps.
[/quote]
Tätä ihmetellyt kans joskus. Kaipa nämä vedenjuoksuttajat vain ovat taitavia huijaamaan itseään.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:39"]
Jekutan usein muita vessassaolijoita sillä että otan ison mytyn paperia jonka kastelen hanan alla ja puristelen kovaksi pötköksi. Sopivan hetken tullen sitten pudotan sen mahdollisimman äänekkäästi vessanpyttyyn muiden luullessa sitä kakan plumpsaukseksi. Välillä jotkut reagoivat siihen hymähdellen tai yskien ja minä hihittelen omassa yksiössäni.
[/quote]
Olen tehnyt aivan samaa. En siis ole yksin.
Laittakaa yksi pala paperia sinne pönttöön ensin, niin ei kolahda niin pahasti. Pysyy peppukin kuivana kun jää se tsunami tulematta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:39"]Jekutan usein muita vessassaolijoita sillä että otan ison mytyn paperia jonka kastelen hanan alla ja puristelen kovaksi pötköksi. Sopivan hetken tullen sitten pudotan sen mahdollisimman äänekkäästi vessanpyttyyn muiden luullessa sitä kakan plumpsaukseksi. Välillä jotkut reagoivat siihen hymähdellen tai yskien ja minä hihittelen omassa yksiössäni.
[/quote]
repesin :D ei kai kukaan ole noin sekopää skitso oikeasti
Kunnolla vaan revitte sitä paperia pönttöön ennen pskomista, niin ei roisku eikä kuulu. Käytäntö on myös ystävällinen ajatellen seuraavaa istujaa, jonka persreunat eivät sitten vahingossakaan tapaa edellisen sontijan paskavesiroiskuja.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:52"]
Laittakaa yksi pala paperia sinne pönttöön ensin, niin ei kolahda niin pahasti. Pysyy peppukin kuivana kun jää se tsunami tulematta.
[/quote]
Näin minäkin teen, ja juuri siksi ettei loiskahda sitä inhottavaa pyttyvettä (johon olen mahdollisesti jo aiemmin kussut) takapuoleen kun kikkare osuu veteen. Sivuvaikutuksena paperi peittää myös loiskahdusääniä ja estää pytyn pohjan vauhtiraitoja.
Hienoa että jaatte nämäkin kanssani.
Myös ne hirveät törähdykset ja pöntön räjäyttelyt voi estää, kun painaa kevyesti taitetulla vessapaperinpalalla peppureikää... itse teen näin koska inhoan kaikkia vessaääniä ja pienissä asunnoissa on äärimmäisen kiusallista käydä kakkosella niin, että koko hiton asunto/talo kuulee joka ikisen pierun ja loiskahduksen. Ei kiitos. Laitan myös veskipaperia pönttöön mutta joskus menee tukkoon -> onneksi on se puuvartinen se avaaja/pumppu/mikä se on, jolla ongelma hoituu tuossa tuokiossa.
Nykyajan asunnot ovat pieniä ja ahtaita ja vessa laitetaan jostain syystä keskelle asuntoa paraatipaikalle. Enpä ole ensimmäinen joka tätä ihmettelee.
Huvittaa myös nuo vesihanan aukojat... se ei auta MITÄÄN. Mieheni tekee tuota enkä kehtaa sanoa, että voitko lopettaa, se ei auta. Enkä kehtaa neuvoa noita paperitemppuja vaikka todella toivoisin, että hän vessanpöntön räjäyttelijänä tajuaisi jotenkin vaientaa touhunsa, etenkin kun äitini tai ystäväni ovat kylässä.
Toinen säälittävä juttu on yskiminen. Se pierun jälkeen köhitty tekoyskä ei huijaa ketään... Rehtiä ois vaan olla hiljaa ja hoitaa asiansa.
Alapeukuttajat taitaa olla kovan luokan paskojia?
Jekutan usein muita vessassaolijoita sillä että otan ison mytyn paperia jonka kastelen hanan alla ja puristelen kovaksi pötköksi. Sopivan hetken tullen sitten pudotan sen mahdollisimman äänekkäästi vessanpyttyyn muiden luullessa sitä kakan plumpsaukseksi. Välillä jotkut reagoivat siihen hymähdellen tai yskien ja minä hihittelen omassa yksiössäni.