Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin lääkärikäynnit raskaana?

Vierailija
24.08.2010 |

Mä en ole vielä kertaakaan käynyt lääkärillä kunnallisesti koska olin käynyt alkuraskauden ultrassa lääkärillä yksityisesti. Nyt rv 20 ja alkaisin jo pikkuhiljaa kaipaamaan lääkärillekin aikaa jotta voisin kysellä esim. supistuksita ja sairaslomista tarkemmin. Vai pitääkö mun tilata yksityiselle aika? Mikä olis hyvä ajankohta? Rakenneultra on kohta, mutta sen tekee kätilö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä päin on n.24 viikolla ja sitten 36 viikolla. Toki lääkärille pääsee tarpeen mukaan. Jos on akuuttia vaivaa niin sitten päivystykseen tai omalle lääkärille.

Kannattaa varmaan soitella terkalle ja ilmoitella että haluaisit lääkärille jos kerran oikeasti on sairasloman tarvetta.

Vierailija
2/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäinen lääkäri viikolla 12 ultran yhteydessä ja toinen viikolla 29. Kolmannesta ei ole tietoa. Näin Turussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ensimmäisen kerran tällä viikolla lääkäri. kaks kertaa ollu neuvola tätä ennen ja molemmat ultrat..

Näin Helsingissä.

Vierailija
4/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lääkäri nykyään rv 26 paikkeilla. Muuten tarpeen mukaan. ainakin näin mulle sanottiin. Mut pääset tietty lääkärille jos sulla on ongelmia!

Vierailija
5/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan 20 viikon ultrassa oli kaksi lääkäriä, koska etsittiin erästä suvussa aikaisemmin esiintyvää vikaa.

näin Iso-Britanniassa

Vierailija
6/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin rv 26 ja 36. Just kävin tänään. :)

Vierailija
7/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankin kunnasta, täällä 3 lääkärikäyntiä kaikille ei vain ensisynnyttäjille ja ne noin rv 12, 28 ja 36

Vierailija
8/8 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en inä ole ainakaan käynyt lääkärissä raskauden takia :O

kaks lasta