Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan vainoharhaista rokotekeskustelua :DDDD

Vierailija
24.08.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista paska. Käyppä itse rokotteen otettuasi läpi keskenmeno ja tule sitten sanomaan ettei ole mielessä käynyt olisiko rokotteella jotain osuutta asiaan.

helvetti kun ihmiset voi olla raadollisia!

Vierailija
2/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuten suurinosa naisista.

Keskenmeno on todella surullinen, mutta hyvin yleinen asia. Se on valitettavaa ja olen pahoillani puolestasi.

Helpoiten pääset siitä yli syyttämättä itseäsi tai ketään muuta. Se on luonnon keino karsia epäkelvot. Lapsesi ei olisi selviytynyt synnyttyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin väärää termiä kuohuksissani. Kyseessä kun ei ollut varsinainen keskenmeno vaan oikea termi olisi sikiön kuoleminen kohtuun.

Mitään syytä ei löytynyt. vaikka tuskimpa keskenmenojenkaan kohdalla syytä koskaan löytyy

Vierailija
4/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta tyhmää on että lakaistaan ongelmat maton alle. Tottakait rokotetta pitää tutkia ja asiasta kesustella. Typerää kutsua ketään vainoharhaiseksi tai leimata ketään tästä syystä. Jos minun lapseni olisi sairastunut ja syyksi epäiltäisiin rokotetta, niin totta mooses olisin hieman vainoharhainen. Häpeä!

Vierailija
5/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista paska. Käyppä itse rokotteen otettuasi läpi keskenmeno ja tule sitten sanomaan ettei ole mielessä käynyt olisiko rokotteella jotain osuutta asiaan. helvetti kun ihmiset voi olla raadollisia!

Jokainen elämän aikana otettu rokote voi aiheuttaa piileviä sairauksia, ne puhkeavat rokotteen vaikutuksesta. Minulla on ollut keskenmeno, minua potkaistiin vatsaan.

Vierailija
6/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta tyhmää on että lakaistaan ongelmat maton alle. Tottakait rokotetta pitää tutkia ja asiasta kesustella. Typerää kutsua ketään vainoharhaiseksi tai leimata ketään tästä syystä. Jos minun lapseni olisi sairastunut ja syyksi epäiltäisiin rokotetta, niin totta mooses olisin hieman vainoharhainen. Häpeä!

Mutta faktapohjalta, kiitos.

Vierailija
7/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta faktapohjalta, kiitos.

Eiköhän tuota vouhkaamista ja vääristelemistä ole ollut puolin jos toisin.

Vierailija
8/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suuntasit minulle, eli numerolle 3, tämän "häpeä!" huutosi. Miksi minun pitäisi hävetä?

Olen kiinnostunut aiheesta. Seuraan tutkimuksia. En aio vauhkoontua roskamedian tai salaliittoteoria-sivustoje huuteluista. Se ei tee minusta ihmistä jonka tulisi hävetä käytöstään.

Itse olen kokenut keskenmenon. Sikiö oli kuollut kohtuun, se huomattiin ultrassa. Olen kokenut myös kohdun ulkopuolisen raskauden. Ne ovat ikäviä kokemuksia ja pysyvät mielessäni taatusti ikuisesti, vaikka niistä olen henkisesti yli päässytkin.

Syytn itseäni. Jokin syyttämisen kohde on löydettävä monesti tällaisissa tilanteissa. Halu löytää syy/syyllinen on voimakas.

Tietenkin asiasta tulee keskustella. Itse suosin kuitenkin asiallista linjaa. Mitä järkeä on vouhkata ja liioitella. Kukaan ei tiedä vielä varmaksi mitään.

Ainoa ongelma, joka rokotteesta EPÄILLÄÄN ilmenneen, on muutama narkolpsiatapaus lisää vuositasolla. Se on tietenkin ikävää. Kaikilla rokotteilla on kuitenkin vaikutuksensa. Calmetterokotuksella oli paljon haittavaikutuksia. Pari päivää sitten uutisoitiin vauvasta, joka kuoli 2005 rokotteen tuhottua vauvan maksan ja munuaiset.

Itse annan mielelläni tämän tutkimuksen asiantuntijoiden käsiin. Tämä sikainfluenssa ja Pandemrix ovat saaneet aivan liioitellun huomion mediassa ja keskusteluissa yleensäkin. Tupakkaa myydään edelleen lähikaupassa, samoin olutta. Myös sitä saa vapaaehtoisesti sieltä ostaa. Rokotehan ei ollut pakollinen.

Vierailija
9/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ketään.

No kanssaihmisten haukkiminen vainoharhaiseksi ei ole faktapohjalta keskustelemista.

Vierailija
10/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti rokotukset lopetettiin vasta 2006. Paljon oli muitakin vakavia haittavaikutuksia raportoitu.

Vierailija
11/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona sairastettin ko tauti ja jälkitauteja (itse tauti ei ollut paha, mutta ne jälkitaudit)vastasyntynyt vauva rinnalla. Kuukausi meni mieheltä vuoteessa ja oli senkin jälkeen heikko.

Olkoonkin, että on pikkuruinen riski, että joku perheenjäsemme sairastuu nyt myöhemmin narkolepisiaan, lähes varmasti ilman rokotusta meillä olisi ollut kotona melkoinen hätä ja hässäkkä, jos isän ja tyttären lisäksi vielä äitikin olisi ollut kipeänä ja ehkä vastasyntynyt vauvakin.

Vierailija
12/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi:

No kanssaihmisten haukkiminen vainoharhaiseksi ei ole faktapohjalta keskustelemista.

En ole lukenut näitä keskusteluja tänään, mutta aikaisemmin on ollut selkeästi vainoharhaista juttua. Esimerkiksi se, että sikainfluenssarokote sisältää eläviä sikainfluenssaviruksia, jotka aiheuttavat sikainfluenssaan sairastumista.

Vierailija
13/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suuntasit minulle, eli numerolle 3, tämän "häpeä!" huutosi. Miksi minun pitäisi hävetä? Olen kiinnostunut aiheesta. Seuraan tutkimuksia. En aio vauhkoontua roskamedian tai salaliittoteoria-sivustoje huuteluista. Se ei tee minusta ihmistä jonka tulisi hävetä käytöstään. Itse olen kokenut keskenmenon. Sikiö oli kuollut kohtuun, se huomattiin ultrassa. Olen kokenut myös kohdun ulkopuolisen raskauden. Ne ovat ikäviä kokemuksia ja pysyvät mielessäni taatusti ikuisesti, vaikka niistä olen henkisesti yli päässytkin. Syytn itseäni. Jokin syyttämisen kohde on löydettävä monesti tällaisissa tilanteissa. Halu löytää syy/syyllinen on voimakas. Tietenkin asiasta tulee keskustella. Itse suosin kuitenkin asiallista linjaa. Mitä järkeä on vouhkata ja liioitella. Kukaan ei tiedä vielä varmaksi mitään. Ainoa ongelma, joka rokotteesta EPÄILLÄÄN ilmenneen, on muutama narkolpsiatapaus lisää vuositasolla. Se on tietenkin ikävää. Kaikilla rokotteilla on kuitenkin vaikutuksensa. Calmetterokotuksella oli paljon haittavaikutuksia. Pari päivää sitten uutisoitiin vauvasta, joka kuoli 2005 rokotteen tuhottua vauvan maksan ja munuaiset. Itse annan mielelläni tämän tutkimuksen asiantuntijoiden käsiin. Tämä sikainfluenssa ja Pandemrix ovat saaneet aivan liioitellun huomion mediassa ja keskusteluissa yleensäkin. Tupakkaa myydään edelleen lähikaupassa, samoin olutta. Myös sitä saa vapaaehtoisesti sieltä ostaa. Rokotehan ei ollut pakollinen.

lääketeollisuus tulisi olla vastuussa. He liioittelivat. Ihmiset joilla ei ole lääketieteellistä/tieteellistä koulutusta eivät voi arvioida mikä on propagandaa ja mikä ei. Siksi onkin turhaa syyllistää, että se oli vapaaehtoista. Tutkijat tekevät työtään, mutta myöntävätkö tutkijat virheitään.

Enää ei puhuta epäilystä vaan todennäköisyydestä.

Kirjoituksesi sisältö kaataa vastuun yksilöön koska se oli vapaehtoista.

Nyt on kysymys reseptivalmisteisesta lääkkeestä joka ei ollut valmis rokote. Ihmisillä oli luottamus terveyttä ylläpitävään valmisteeseen näin heille uskoteltiin.

Vierailija
14/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketeollisuus tulisi olla vastuussa. He liioittelivat. Ihmiset joilla ei ole lääketieteellistä/tieteellistä koulutusta eivät voi arvioida mikä on propagandaa ja mikä ei. Siksi onkin turhaa syyllistää, että se oli vapaaehtoista. Tutkijat tekevät työtään, mutta myöntävätkö tutkijat virheitään.

Enää ei puhuta epäilystä vaan todennäköisyydestä.

Kirjoituksesi sisältö kaataa vastuun yksilöön koska se oli vapaehtoista.

Nyt on kysymys reseptivalmisteisesta lääkkeestä joka ei ollut valmis rokote. Ihmisillä oli luottamus terveyttä ylläpitävään valmisteeseen näin heille uskoteltiin.

Kyllä minä ainakin halusin luottaa suomen terveydenhuoltoon yms, ettei mitään myrkkypaskaa meille suosittelisi ja sanoisi sen olevan VAARATONTA kun se ei kerran sitä ilmiselvästi ole!

Olin liian sinisilmäinen.

En luota enää ja nyt täytyykin miettiä että mitä rokotteita sitä lapselleenkaan uskaltaa laittaa. Itse en meinaa enää mitään sontaa antaa itseeni piikittää.

Vierailija
15/15 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa on tapahtunut rokotteiden takia?

Muutama narkolepsiatapaus on työnalla tutkittavana. Onko sinulla tiedossa jotain muuta salaista tietoa?

Naistenklinikalla sanoivat, että mitään poikkeavaa ei ole vauvoissa ainakaan huomattu rokotteiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme