Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saa...ostin taas namia!

Vierailija
24.08.2010 |

Onko mulla joku jakautunut persoonallisuushärö, kun olen pudottamassa painoa (siis sen mitä imetykseltä voi, ts. terveellinen ruokavalio ja paljon liikuntaa)...MUTTA MUTTA, kuten kaikki tiedämme, kaikki kielletty on kivaa...surullisen kivaa :(

Mä olen syönyt hirmusta suklaatakarkkeja viime aikoina, teitäen ettei mun pitäisi tehdä niin. Miksi, oi miksi?

Millä saan skarpattua itseni niistä irti! Olen riippuvainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin pitkään oikeasti ihan koukussa karkkeihin. Ostin niitä joka päivä ja podin kamalan huonoa omaatuöntoa. Päässä pyöri koko ajan "älä osta karkkia, älä osta karkkia" siis "karkkia,karkkia". No sitten annoin itselleni saatana sentään luvan syödä niitä vaikka joka päivä. Ja kas kummaa kun asia ei enää ollut niin tabu, enkä miettinyt koko ajan herkkuja, se tapa jäi. Nykyään syön karkkia ehkä kerran viikossa. Ja annosmäärät on varmaan murto-osa entisestä...

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jolla NIIN sama ongelma. Riipuvainen sokerista :( ja tiedän että itsekurilla siitä päästään, MUTTA MUTTA............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikein tummaa suklaata (esim. lindtin 85%) ja syö sitä pari palaa, kun tekee mieli makeeta. Siihen katoaa makeanhimo, mut ei tule kiloja. ;)

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen namihiiri täälläkin. Nytkin on lipaston laatikot täynnä heinäkuun alussa ostettuja laivakarkkeja. Vaan kun ei tee mieli... Ennen syötiin miehen kanssa joka ilta joko pussillinen karkkia tai suklaalevy. Nykyään menee lasten karkkipäivänä muutama karkki.

En tiedä, mistä johtuu... Ilmeisesti tuon välttämisen ansiosta juurikin. Hetken aikaa kun jaksaa taistella, niin pääsee himosta eroon, nykyään keksit ja pullatkaan ei houkuta yhtään. Juuri kävin yhdet isot synttärit ilman että maistoinkaa makeita leivonnaisia. (toisaalta, tiesin, kuka ne oli leiponut, niin siksikään ei houkutellut... OT)

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tummaa suklaatakin voin syödä ihan keposeen sellaisen pienehkön levyn...Juurikin Lidlin on parhaita :)

Olen kerran ollut yli kaksi kuukautta lakossa, syksystä jouluun. Siihen auttoi elämänmuutos, uusi työ lähinnä. Siitä oli helppo ponnistaa. Uusi ympäristö, uudet tavat. Mitäs tällaiselle kotiäidille nyt kimmokkeeksi keksii?!

Olen jo aloittanut jumppaamaan muutaman kerran viikossa jne., mutta makeista ja suurista ruoka-annoksista pitäisi vielä päästä eroon.

Pelottaa, että paisun jättimäiseksi, kun lopetan imetyksen ja kulutus pienenee radikaalisti.

Ap

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikein tummaa suklaata (esim. lindtin 85%) ja syö sitä pari palaa, kun tekee mieli makeeta. Siihen katoaa makeanhimo, mut ei tule kiloja. ;)

Vierailija
7/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta.

Ei siinä muu auta.

Eikä kukaan voi sitä tehdä sun puolestasi. Sun itse pitää päättää haluatko jättää ostamatta vai jatkatko syömistä.