Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö te nyt tästä säästä?

Vierailija
24.08.2010 |

On koleaa ja kylmää ja vettä sataa vähän väliä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä :)))

Vierailija
2/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan paras. Sade ei oo kivaa pitemmän päälle kuten ei myöskään helle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näistä keleistä sitten tykkäävät. Pakko sanoa mutta nämä ihmiset ovat jotenkin tosi omituisia. Eivät vaikuta minusta ihan normaaleilta ja tervepäisiltä. Pitää olla jotenkin vinksahtanut kun tykkää märästä, kylmästä, tuulisesta ja harmaasta säästä.

Meissä vain virtaa esi-isien veri voimakkaampana. Tuskinpa tätä maat alunperin asuttivat sellaiset ihmiset, jotka vaipuu suunnilleen koomaan pitkän talven aikana. :)

Mulle nuo 30 asteen helteet olivat sellaisia, että istuin suurimman osan päivästä sisällä, enkä jaksanut tehdä mitään. Ei puhettakaan rennosta päivästä biitsillä tai kaupungilla, kun ulos meneminen sai pään särkemään ja illalla sänkyyn mennessä koko kroppa jyskytti tuskaisena... Nuorempana jaksoin aurinkoa ja hellettä ihan eri tavalla, mutta näköjään ikä tekee herkemmäksi.

Vierailija
4/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä joiden mielialaan ja vireyteen valoisuus vaikuttaa TODELLA paljon. Kun aurinko ei paista, olen heti paljon väsyneempi.

Sade on tylsää, koska vihaan sadevarusteiden käyttöä ja tukkani menee ihan mahdottomaksi kostealla säällä. Loska on kuitenkin vielä pahempi kuin sade.

Olin NIIN onnellinen tämän kesän säistä :)

Vierailija
5/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi enää katsella suonisia reisiä ja vatsamakkaroita jne tyylitöntä kesäpukeutumista

Sienet on ihania

Pukeutumalla oikein kaikki on ok, heinäkuussa ei olisi auttanut alastomuuskaan

Meillä oli kyllä eilenkin vielä reilusti yli 20 astetta lämmintä

Vierailija
6/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämpötila on n. 10 asteessa. Ihanan kuulasta ja raikasta!

Vierailija
7/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näistä keleistä sitten tykkäävät. Pakko sanoa mutta nämä ihmiset ovat jotenkin tosi omituisia. Eivät vaikuta minusta ihan normaaleilta ja tervepäisiltä. Pitää olla jotenkin vinksahtanut kun tykkää märästä, kylmästä, tuulisesta ja harmaasta säästä.

Meissä vain virtaa esi-isien veri voimakkaampana. Tuskinpa tätä maat alunperin asuttivat sellaiset ihmiset, jotka vaipuu suunnilleen koomaan pitkän talven aikana. :)

Mulle nuo 30 asteen helteet olivat sellaisia, että istuin suurimman osan päivästä sisällä, enkä jaksanut tehdä mitään. Ei puhettakaan rennosta päivästä biitsillä tai kaupungilla, kun ulos meneminen sai pään särkemään ja illalla sänkyyn mennessä koko kroppa jyskytti tuskaisena... Nuorempana jaksoin aurinkoa ja hellettä ihan eri tavalla, mutta näköjään ikä tekee herkemmäksi.

diggaa kylmää, märkää, vettä, tuulta, harmaata koleaa ja pakkasta ja lunta.

Mä olen jotakin muuta sukua. Ihmetyttää, että kuinka joku esi-isäni tai äitini tänne oikein

joutui. Olen tuntenut olevani väärässä kansassa ja maassa koko ikäni.

Vierailija
8/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sellainen persoona on jotenkin vinksahtanut, joka pitää muita vinksahtaneina vain siksi, etteivät satu pitämään samanlaisista säistä kuin mistä itse pitää.

Juu, en ymmärtänyt kun kesäsäistä rutisivat jatkuvasti mutta näistä keleistä sitten tykkäävät.

Pakko sanoa mutta nämä ihmiset ovat jotenkin tosi omituisia. Eivät vaikuta minusta ihan normaaleilta ja tervepäisiltä. Pitää olla jotenkin vinksahtanut kun tykkää märästä, kylmästä, tuulisesta ja harmaasta säästä.

Vierailija
9/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihana kylmää ja märkää keliä, en siksi että en osaisi pukeutua niihin vaan koska inhoan niitä kylmän ja märän kelin varusteita! Vihaan sukkia, paksuja kenkiä, kumppareita, sadevaatteita, paksuja neuleita + takkeja + kaulaliinoja, lapasia ja rukkasia, pipoja... Inhoan niitä koska tekevät olon paljon kömpelömmäksi. Rakastin kesää kun saatoin liehua kevyissä sandaaleissa ja ohuessa puuvillamekossa tai topissa ja hameessa.

Että sinänsä ei ole pelkkä vaatetuskysymys.

Sehän on vain vaatetuskysymys.

Vierailija
10/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan rakastan. Ihanaa, että syksy tulee!

Vierailija
11/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkyttävän kylmä, sataa, tulee....yöks. Masentaa ja paleltaa.

Helle oli aivan ihana. Inhoan syksyä ja talvea. Räntää ja vettä sataa vaakasuoraan. Ihan se ja sama mitä pukee päälle, niin aina on kylmä. Himassa kaikki kosteena eikä mikään meinaa kuivua. En paljon ulkoile talvella juuri tuon sään takia. Kesällä senkin edestä.

Vierailija
12/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan raikas ilma ja topilla ja ssortseilla kyllä tarkenee mainioisti.

Vierailija
13/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se lokakuussa alkava pimeys, kylmyys, pakkaset ahdistaa....vasta helmikuun lopulla alkaa helpottaa, kun alkaa olla valoisampaa jne. Minua ahdistaa se pimeys ja kylmyys ja se, ettei voi edes istua esim. puiston penkille, kun se on jäässä.

Vierailija
14/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä tykkäsinkin siitä helteestä!

Nyt ei ole kivaa ollenkaan, en viitsi mennä lapsen kanssa sateeseen ulos seisomaan ja sisällä ollessa lapsi kiukuttelee. Kiukuttelee kyllä siellä sateessakin, jos joutuu kuravaatteisiin pukeutumaan, että ei se mitään hyödyttäisi...

Vierailija
15/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan viileä oli nukkuakin ikkuna auki. Ja lenkillä on mukavaa. Ja kiva käyttää kunnon vaatteita hellerättien sijaan.

Vierailija
16/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertaakaan en kesällä valittanut!

Ainoastaan seksin puutetta, kun makuuhuoneessa oli niin kuuma ettei jaksanut edes nukkua.

Vierailija
17/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli herätä aamulla, kun takana oli hyvin nukuttu yö. Ei enää tuskaista kuumuutta, ei liian valoisaa, ei tunkkaista ilmaa. Avoimesta ikkunasta tulvi raikas tuoksu ja olo oli virkeä.

Ulkona jaksaa taas olla ja liikkua. Lenkillä vilvoittava tuuli tuntuu hikistä otsaa vasten ihanalta eikä hiekka enää pöllyä. T-paidassa ja shortseissa tarkenee liikkeellä ollessa oikein hyvin.

Aamuisin tarvitsee villasukkia, mutta tuleepahan käytettyä ja pääsee tekemään lisää, ei ole enää sormetkaan jatkuvasti hiestä nihkeät. :)

Vierailija
18/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin surullinen, että vaan itken.

En kyllä jaksa tätä talvea. Olen ihan väsynyt tähän ainaiseen kylmyyteen.

Ja mikä hevon talvi???

Ei meilläpäin sentäs lunta sada.

Sää on mitä mainioin, eikä mua pikku sateetkaan haittaa. Eilenkin oli ihan loistava ulkoilukeli. Aurinko paistoi, muttei ollut liian kuuma. Tänään nyt ehkä vähän tuulee, mutta pantiin sit vähän paksumpi takki ja pitkähihasta alle.

Vierailija
19/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tosin onneksi sada.

Vierailija
20/38 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih.