Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin paha mieli kun mies ei halua enää seksiä

Vierailija
24.08.2010 |

Olemme yli kolmekymppinen pariskunta joilla 2v lapsi, mies ei halua enää seksiä kuin korkeintaa 2krt/kk, keskusteltu on sanoo että on väsynyt töistä, itse en enää jaksaisi ilman seksiä siksi mietin eroa, en kyllä aio alkaa yh.ksi koska miehellä taloudellisesti siihen paremmat mahdollisuudet. Onko muilla tällaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa. Tuo on inhottava tilanne, mutta kauanko tätä on jatkunut?

Mies voi tosiaan olla töidensä takia väsynyt ja siksi haluton, voisitko jeesiä sitä mitenkään, hemmotella tms?

Mä en ihan heti olisi valmis eroamaan, tuon takia.

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mieheni halua hemmotteluja eikä hellyyttä, työntää vaan pois jos jotain yrittää.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mieheni halua hemmotteluja eikä hellyyttä, työntää vaan pois jos jotain yrittää.ap

esim osta sille lippu konserttiin tms jotain, mistä hän tykkää...

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä paha olo tulee, torjutta ja ei-haluttava. Mutta olen ajatellut asian niin, että kyllä meidän suhteessa on niin paljon muita, hyviä asioita, että kyllä tämän kestää.

Ei tietysti loppuelämäänsä, mutta tämän vaiheen. Miehellä on aika raskas työ, on puhunut kyllä sen vaihtamisesti kunhan saadaan pahin lainaryöppy maksettua.

Ei elämä ole pelkkää seksiä, vaikka ennen olinkin aivan toista mieltä, enkä tajunnut tälläisiä pareja, olen hyvin seksuaalinen ja haluaisin seksiä päivittäin. Mieli voi muuttua.

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä ole tukiverkkoja mihin laitaa lasta hoitoon.ap

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vinkvink* ap

Vierailija
7/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkei se ole ihan sitä mitä sä haluaisit mutta et sentään ihan ilmankaan ole.

Ihanko pelkän seksin takia miestä vaihtaisit? Onhan sitä ihmissuhteissa muitakin puolia. Ainakin mun miessuhteissani on. Mieheni on mulle ystävä ennen kaikkea ja seksikumppani vasta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä